مشخصات شیائومی ردمی پرو 2 لو رفت؛ باتری بزرگ‌تر خواهد شد

مشخصات شیائومی ردمی پرو 2 لو رفت؛ باتری بزرگ‌تر خواهد شد

نسخه‌ی اول شیائومی ردمی پرو با نمایشگر اولد ساخته شده توسط کمپانی‌های چینی، به عنوان یک آزمایش میدانی برای شیائومی محسوب می‌شد و حالا به نظر می‌رسد که با درس گرفتن از تجربیاتی که این برند چینی در مدل اول به دست آورده است، قصد دارد شیائومی ردمی پرو 2 (Xiaomi Redmi Pro 2) را آماده‌ی رقابت جدی‌تری با دیگر گوشی های اندرویدی میان رده‌ی بازار نماید.

البته این که اسمارت فون جدید شیائومی در رده‌ی گوشی‌های میان‌رده قرار می‌گیرد، به هیچ وجه به معنای آن نیست که مشخصات سخت افزاری جالب توجهی را در آن یافت نخواهید کرد و اتفاقا از حیث قدرت سخت افزاری، این گوشی گزینه‌ی بسیار مناسبی برای اکثر کاربران با نیازهای روزمره‌ی نه چندان سنگین محسوب می‌شود. به تازگی گزارشی منتشر شده است که در آن، یک تصویر که به نظر می‌رسد از روی یک مانیتور گرفته شده باشد، لو رفته و مشخصات احتمالی شیائومی ردمی پرو 2 در آن قابل تشخیص است.

اگر این مشخصات صحت داشته باشند، گوشی شیائومی ردمی پرو 2 از دوربینی دوگانه برخوردار نخواهد بود و همان‌طور که در تصویر آن نیز قابل تشخیص است، یک دوربین تک لنزه بر روی پنل پشتی قرار گرفته است. این دوربین ۱۲ مگاپیکسلی از سنسور قدرتمندتر IMX 362 سونی که یک سنسور بزرگ 1/2.55 اینچی با پیکسل‌های 1.4µm محسوب می‌شود، برخوردار خواهد بود. فناوری فوکوس خودکار Dual Pixel در این سنسور تعبیه شده است و ابعاد پیکسل‌های آن نیز از پیکسل‌های 1µm در شیائومی می نوت و می میکس بالاتر خواهد بود.

مشخصات شیائومی ردمی پرو 2 لو رفت؛ باتری بزرگ‌تر خواهد شد

مشخصات سخت افزاری مشخصات شیائومی ردمی پرو 2 جذاب به نظر می‌رسد

از دیگر تغییراتی که در شیائومی ردمی پرو 2 نسبت به نسل اول آن دیده می‌شود، می‌توانیم به یک باتری غول‌پیکر با ظرفیت شارژدهی ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی اشاره کنیم که یک ارتقای جذاب از باتری ۴۰۵۰ میلی‌آمپر ساعتی مدل قبلی محسوب می‌شود. گویا مدل برتر این سری قرار است با ۶ گیگابایت حافظه‌ی رم در کنار ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی به فروش برسد که البته خریداران برای دریافت این مدل از شیائومی ردمی پرو 2 باید ۱۸۰۰ یوآن (حدود ۲۶۰ دلار/ ۲۴۵ یورو) بپردازند.

امکان تهیه‌ی مدل پایه با ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۶۴ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی با قیمت ۱۶۰۰ یوآن (حدود ۲۳۰ دلار/ ۲۲۰ یورو) نیز وجود خواهد داشت؛ این قیمت‌ها با توجه به این که مدل اصلی شیائومی ردمی پرو با ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم و ظرفیت داخلی ۱۲۸ گیگابایتی با قیمت ۲ هزار یوآن به فروش می‌رسد، رقم‌های بسیار مناسبی به نظر خواهند آمد.

گفتنی است که هنوز هیچ صحبتی از تاریخ عرضه و دیگر مشخصات سخت افزاری نظیر پردازنده‌ی اصلی به میان نیامده است و باید منتظر دریافت اطلاعات بیشتر از سوی منابع نزدیک به این کمپانی چینی در روزهای آینده بمانیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. واقعا که داره عالی کار میکنه. این مشخصات اون وقت یه همچین قیمت گذاری عالیه عالی سامسونگ گوشی های میان ردش قیمت هاش اندازه پرچمدار این شرکت هست