نسخه طلایی هواوی پی 10 و هواوی پی 10 پلاس

تصاویری از نسخه طلایی هواوی پی 10 و هواوی پی 10 پلاس منتشر شد

اخیرا رندرهایی از گوشی معرفی نشده هواوی پی 10 (Huawei P10) و هواوی پی 10 پلاس (Huawei P10 Plus) منتشر شد که به نظر می‌رسد مربوط به نسخه نهایی این دو گوشی چینی است. اگر به گالری زیر توجه کنید، شما تصویری از نسخه طلایی این دو گوشی موبایل را مشاهده خواهید کرد که از نظر طراحی (به جز نمایشگر خمیده) شباهت زیادی با یکدیگر دارند و مطابق آن شایعاتی هستند که پیشتر شنیده‌ایم. این تصاویر کاملا شبیه به تصاویری هستند که چند روز قبل گوشی هواوی پی 10 را در رنگهای بنفش و سبز به نمایش می‌گذاشتند؛ اگر چه ما تنها قاب پشتی آن‌ها را دیده بودیم.

همانطور که در تصاویر مشخص است، گوشی هواوی پی 10 از یک نمایشگر تخت بهره می‌برد، این درحالیست که مدل هواوی پی 10 پلاس به نمایشگری دو لبه خمیده مشابه گلکسی اس 7 اج مجهز شده است. ظاهرا مدل اصلی Huawei P10 از اسکنر اثر انگشت در زیر کلید هوم جلویی خود برخوردار است، اما مدل پلاس از آن را در قاب پشتی خود جای داده است؛ علاوه بر این دو دستگاه صاحب طراحی متفاوتی در سنسور فلاش LED هستند و ما نمیتوانیم سنسور فوکوس خودکار را در قاب پشتی مدل هواوی پی 10 پلاس بیابیم که می‌تواند کمی عجیب و غریب باشد. نکته جالب دیگری که به چشم می‌خورد، حضور یک کلید هوم فیزیکی بر روی قاب جلویی مدل پلاس P10 در حالیست که یک اسکنر اثر انگشت در قسمت پشتی به چشم می‌خورد.

این تصاویر همچنین ثابت می‌کنند که هواوی قصد دارد در نسل آینده دو گوشی پرچمدار سری پی خود باز هم از ستاپ دوربین دوگانه استفاده کند. دو دوربین که به نظر می‌رسد دارای گشودگی f/2.0 باشند و نسبت به دوربین های به کار رفته در گوشی هواوی پی 9 ارائه کننده تصاویری باکیفیت‌تر باشند.

مشخصات فنی هواوی پی 10 / هواوی پی 10 پلاس

هر دو گوشی خانواده هواوی انتظار می‌رود همراه با چیپست 64 بیتی کایرین 960 و پردازنده 8 هسته‌ای روانه بازار شوند. بر اساس شنیده‌ها مدل اصلی هواوی 10 از یک نمایشگر 5.2 اینچی برخوردار است و هواوی پی 10 پلاس نیز به یک نمایشگر بزرگتر 5.5 اینچی تجهیز خواهد بود. اندروید 7 نوقا به صورت پیشفرض بر روی این گوشی نصب بوده و رابط کاربری EMUI 5.0 نیز به صورت پیشفرض بر روی هر دو آن‌ها نصب است. از نظر قیمتی نیز می‌توانیم انتظار آغاز قیمت 700 دلاری را برای آن‌ها داشته باشیم. اگر شایعات درست باشد، هواوی این دو گوشی را در کنگره جهانی موبایل امسال (MWC 2017) رونمایی خواهد کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*