تبلت لنوو تب 3 8 پلاس

رندرهای رسمی و مشخصات فنی تبلت لنوو تب 3 8 پلاس به بیرون درز کرد

به نظر می‌رسد کمپانی چینی لنوو قصد دارد در نمایشگاه MWC 2017 ماه آینده میلادی از تبلت های جدید خود رونمایی کند. در میان آن‌ها یکی از این تبلت ها، لنوو تب 3 8 پلاس (Lenovo Tab3 8 Plus) نام خواهد داشت که یک محصول میان رده است. بر اساس آخرین گزارش های به دست رسیده، این تبلت از یک چیپست میان رده اسنپدراگون 625 بهره می‌برد.

در حالی که به برگزاری کنگره جهانی موبایل بارسلونا نزدیک می‌شویم، روزبروز اخبار و شایعات پیرامون محصولات کامپیوتری شرکت های مختلف بیشتر می‌شود. ساعاتی پیش نیز رندرهای جدید تبلت جدید قابل رونمایی در این نمایشگاه همراه با مشخصات فنی آن، پیش از موعود به بیرون درز پیدا کرد. به جز پردازنده که مناسب و معقولانه‌تر از نسل گذشته است، لنوو تب 3 8 پلاس احتمالا از یک رم 3 گیگابایتی همراه با حافظه داخلی 16 گیگابایتی بهره می‌برد که از طریق کارت میکرو اس دی تا سقف 128 گیگابایت قابل ارتقا خواهد بود.

تبلت لنوو تب 3 8 پلاس

اسپیکرهای دالبی اتموس، نقطه عطف تبلت لنوو تب 3 8 پلاس

یکی از نقاط تاریک تبلت جدید شرکت لنوو مربوط به سیستم عامل آن است. در راس بخش نرم افزاری این تبلت نسخه 6.0.1 اندروید مارشمالو قرار دارد. البته نکات مثبت زیادی نیز در این تبلت دیده می‌شود که از مهم‌ترین آن‌ها باید به حضور یک باتری قدرتمند با ظرفیت 4250 میلی‌آمپر ساعت و همچنین اسپیکرهای استریو با پشتیبانی از صدای بسیار باکیفیت و فراگیر دالبی اتموس (Dolby Atmos) اشاره کرد. تبلت لنوو تب 3 8 پلاس همچنین موفق به دریافت تاییدیه IP52 شده است که می‌تواند آن را در برابر پاشش آب، گرد و غبار مقاوم سازد. بدون شک این یک مزیت عالی برای تبلت جدید کمپانی لنوو به حساب می‌آید که می‌تواند آن را نسبت به بسیاری از تبلت های کنونی بازار از این حیث برتر سازد.

از نظر نمایشگر، ما شاهد حضور یک صفحه نمایش 8 اینچی با وضوح WUXGA یا 1920×1200 پیکسل بر روی محصول جدید لنوو خواهیم بود. همچنن یک دوربین با لنز 8 مگاپیکسلی و فلش ال ای دی بر روی قاب پشتی این گوشی قرار گرفته و یک دوربین 5 مگاپیکسلی برای گرفتن تصاویر سلفی و مکالمات ویدیویی نیز در قسمت جلویی آن به چشم می‌خورد. آنطور که به نظر می‌رسد، لنوو این تبلت را در دو مدل مختلف روانه بازار خواهد کرد: این دو مدل شامل نسخه وای فای با شماره مدل TB-8703F و همچنین یک نسخه با قابلیت اتصال 4G LTE با شماره مدل TB-8703X می‌شوند. در حال حاضر هیچ صحبتی از قیمت و زمان عرضه این تبلت به بازار نشده است، اما در کنگره جهانی موبایل ماه آینده بی‌شک اطلاعات بیشتری را به دست خواهیم آورد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*