بی ام و 730

بی ام و 730 در ایران؛ ویژگی‌‌های خودروی لوکس و گران قیمت BMW

بی ام و 730 خودرویی لوکس با امکانات بسیار زیاد است که چند روز پیش وارد بازار ایران شد. این خودروی لوکس و گران قیمت، موتور چندان پرقدرتی ندارد اما امکانات ایمنی و رفاهی بسیار زیاد و اتاق بزرگ و جادار، آن را به خودرویی ویژه تبدیل کرده که حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت. البته با توجه به قیمت‌گذاری بسیار بالای آن، تنها گروه اندکی از مشتریان توانایی خریدن این محصول BMW را دارند و می‌توانند از رانندگی با آن لذت ببرند.

بی ام و 730 در بازارهای جهانی با چند مدل موتور مختلف عرضه می‌شود اما با توجه به محدودیت واردات در کشورمان، این خودرو با موتور 2 لیتری وارد بازار ایران خواهد شد که قدرت 258 اسب بخار و گشتاور 400 نیوتن‌متر را ارائه می‌دهد. خوشبختانه وزن بدنه نیز کمی سبک‌تر شده و به همین دلیل مشکلی از این بابت به وجود نخواهد آمد و علاقه‌مندان به سرعت نیز می‌توانند از رانندگی با BMW 730 لذت ببرند.

بی ام و 730

بی ام و 730 حدود 1800 کیلوگرم وزن دارد و از اتاق بسیار بزرگ و جاداری بهره می‌برد که آن را در ردیف خودروهایی مانند مرسدس بنز S کلاس قرار می‌دهد. به این ترتیب همه چیز برای یک سواری دلپذیر و لذت‌بخش مهیا خواهد بود. این دست خودروها معمولا برای افرادی مناسب است که دوست دارند بر روی صندلی عقب بنشینند و از امکانات رفاهی بسیار زیاد داخل ماشین استفاده کنند. در واقع سری 7 بی ام و، تمام چیزهایی که سرنشینان از یک خودروی لوکس انتظار دارند را در خود جای داده است.

چرم Nappa، سردنده سرامیکی، آمپر دیجیتال 3 حالته، رادار کامل، رینگ 20، هدآپ، سیستم صوتی Harman Kardon، ماساژور برای 4 صندلی، سردکن و گرم‌کن برای 4 صندلی، کنسول عقب در مدل 5 نفره، سقف جیر، صندلی عقب برقی، چراغ جلوی لیزر، سقف پانوراما، مانیتور پشت، دوربین 360، اتولایت، دیلایت، کروز کنترل هوشمند، ریموت پارکینگ، تنظیم ارتفاع، اتوپارک و حرکت خودرو با استفاده از ریموت برای خروج از پارکینگ، نمونه‌هایی از ویژگی‌ها و آپشن‌های پرشمار بی ام و 730 هستند.

بی ام و 730

هم‌اینک خودروی لوکس BMW 730 با قیمت 730 الی 850 میلیون تومان با توجه به امکانات و آپشن‌های آن در بازار ایران به فروش می‌رسد.

گالری تصاویر بی ام و 730

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. وزن پراید من از این سبکتر هست

  2. بابا ب کلاس من نمیخوره اینو بخرم خیلی ارزونه.ی جیز گرون تر معرفی کنید.