نسخه اولیه ال جی جی 6

تصاویری از نسخه اولیه ال جی جی 6 در دنیای واقعی منتشر شد

از همین حالا، کمتر از یک ماه دیگر تا زمان رونمایی از گوشی ال جی جی 6 (LG G6) در نمایشگاه MWC 2017 بارسلون باقی مانده است. همانطور که پیش‌تر در خبرها اعلام کرده‌ایم، کمپانی کره‌ای ال جی در تاریخ 26  فوریه (8 اسفند ماه) در خلال برگزاری کنگره جهانی موبایل میزبان یک رویداد خبری است و گوشی ال جی جی 6 نیز ستاره‌ی درخشان آن مراسم خواهد بود.

نسخه اولیه ال جی جی 6

تا پیش از این اخبار و شایعات زیادی در ارتباط با این گوشی پرچمدار معرفی نشده به بیرون درز پیدا کرده است، اما امروز تصاویر جدیدی دیده می‌شوند که به نظر می‌رسد مربوط به یک نسخه اولیه این موبایل باشد. با این حال، اگر این تصاویر واقعی باشند هنوز هم فاصله زیادی با نسخه نهایی خود خواهند داشت. این بدیهی‌ست که تصاویر منتشر شده از یک آزمایشگاه مخصوص گرفته شده‌اند و به خصوص بدنه‌ی اصلی این گوشی هنوز نامشخص است. بر اساس شنیده‌ها نسخه نهایی ال جی جی 6 احتمالا دارای جنسی از فلز خواهد بود، اما در این نسخه آزمایشی ما شاهد حضور یک قاب پشتی پلاستیکی هستیم که چندان هم تعجب‌برانگیز نیست. اما این تصاویر نمایانگر دوربین دوگانه پشتی و یک اسکنر اثر انگشت بر روی قاب پشتی هستند و نحوه قرارگیری آن‌ها کاملا شبیه به آن چیزی است که پی‌شتر در رندرهای انتشار یافته از این گوشی دیده‌ایم.

پنل جلویی ال جی جی 6 تماما از جنس شیشه خواهد بود

یک درگاه USB نوع C در قسمت زیری این گوشی به چشم می‌خورد که با سه شیار مخصوص اسپیکر و یک حفره مخصوص میکروفون همراه است. این درحالی‌ست که زیر نمایشگر یک لوگو ال جی به چشم می‌خورد که بر خلاف مدل G5 پوشیده شده از شیشه است. به نظر می‌رسد این ترکیب به جهت عدم ماژولار بودن این گوشی موبایل اندرویدی است که به ال جی اجازه داده تا پنل جلویی را به صورت یک‌دست از شیشه طراحی کند. علاوه بر این حاشیه‌های کناری نمایشگر نیز به حداقل رسیده است که البته باید با یک صفحه روشن آن را قضاوت کرد.

گفتنی‌ست که گوشی ال جی جی 6 مجهز به یک نمایشگر 5.7 اینچی با وضوح 2880×1440 پیکسل، چیپست اسنپدراگون 821 و احتمالا دستیار مجازی گوگل خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*