سریع‌ترین اتومبیل‌های تاریخ

سریع‌ترین اتومبیل‌های تاریخ از سال 1946 تاکنون (قسمت ششم)

تاکنون طی پنج قسمت مختلف، سریع‌ترین اتومبیل‌های تاریخ تاکنون را بررسی کردیم تا اینکه بالاخره به آخرین قسمت و شاید هیجان‌انگیزترین آن برسیم، چرا که از این پس اتومبیل‌ها به سرعت رویایی و غیر قابل تصور 400 کیلومتر در ساعت نزدیکتر شده و حتی به راحتی آن را پشت سر می‌گذارند. در نظر داشته باشید بالاتر از آخرین خودروهای معرفی شده در ششمین و آخرین قسمت بررسی سریع‌ترین اتومبیل‌های تاریخ یعنی بوگاتی ویرون و هنسی ونم، هنوز هیچ خودرویی نیامده است، به این معنی که با یک لیست کاملا به روز و قابل اطمینان روبه‌رو هستیم.

در نخستین قسمت از مجموعه سریع‌ترین اتومبیل‌های تاریخ ، به طور مفصل به نحوه دسته‌بندی و منطق انتخاب سریع‌ترین اتومبیل‌های تاریخ اشاره کردیم و در ادامه طی پنج قسمت دیگر، به معرفی اتومبیل‌ها پرداختیم. پیشنهاد می‌کنیم به منظور قرارگرفتن در جریان منطق انتخاب سریع‌ترین اتومبیل‌های تاریخ و همچنین آشنایی با تمامی اتومبیل‌های این لیست، حتما مطالب پیشین، مخصوصا قسمت اول سریع‌ترین اتومبیل‌های تاریخ را مطالعه کنید.

با سریع‌ترین اتومبیل‌های تاریخ آشنا شوید

سریع‌ترین اتومبیل‌های تاریخ

مطلب سریع‌ترین اتومبیل‌های تاریخ در شش قسمت و شامل سی و یک اتومبیل، تهیه شده است و در بازه‌های زمانی کوتاه یک به یک منتشر شده است. قسمت ششم و آخر آن دارای هشت صفحه بوده و هر صفحه از طریق فهرست زیر و یا شماره صفحات انتهای متن قابل دسترسی است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. koenigsegg : one کجاس په؟

    • حق با شماست، Koenigsegg One:1 یکی از سریع‌ترین اتومبیل‌های تاریخ محسوب میشه، اما شاید چون تو مسابقه Nürburgring در سال 2016 به دلیل نقص فنی شدید و تصادف از دور مسابقات خارج شد، از این لیست هم حذف شده. عبارت “Koenigsegg One:1 2016 Nürburgring” رو در گوگل جستجو کنید و بعد عکس ها رو تماشا کنید.

  2. با عرض سلام و خسته نباشید
    لیست کامله ولی اصلا به روز نیست .