دانلود رام سفارشی LineageOS

دانلود رام سفارشی LineageOS (سیانوژن مود جدید) برای اندروید

رام سفارشی LineageOS نسل تازه ای از رام سیانوژن مد (CyanogenMod) است که هم اکنون میتوانید نسخه آزمایشی آن را از طریق وبسایت رسمی LineageOS دانلود کنید.

یکی از جذاب‌ترین قابلیت های پلتفرم موبایلی اندروید، قابلیت سفارشی سازی آن است که به لطف روت دستگاه، می‌تواند نصب رامهای سفارشی مختلف را به ارمغان بیاورد. در حالی که شما می‌توانید از رام استاندارد خود گوشیتان نیز استفاده کنید، اما یک رام سفارشی می‌تواند قابلیت‌های جدید، تم ها و حتی آپدیت‌های سیستم عامل اندروید که توسط تولیدکنندگان ارائه می‌شود را در اختیار کاربران قرار دهد.

بدون شک یکی از محبوب‌ترین رام های سفارشی برای سالیان گذشته، سیانوژن مد (CyanogenMod) بود که با توسعه بر روی نسخه خام اندروید قابلیت های کاملا کاربردی را در اختیار کاربرانش قرار می‌داد. با این حال شرکت سازنده این رام بنا به دلایل مالی پایان کار رسمی این رام را در پایان سال 2016 میلادی اعلام کرد تا کاربران میلیونی این رام در سراسر جهان را ناراحت و اندوهگین سازد. خوشبختانه تیم توسعه دهنده سیانوژن مد در اقدامی قابل تقدیر بار دیگر گرد هم آمدند و بار دیگر توسعه این رام را این بار با نام LineageOS از سر گرفتند. اگر شما هم علاقه‌مند به استفاده از این رام سفارشی بر روی گوشی موبایل اندرویدیتان هستید، همین حالا می‌توانید آن را دانلود و نصب کنید.

برای این کار ابتدا باید به بخش دانلود سایت رام سفارشی LineageOS بروید. سپس باید در لیست موجود از سمت چپ این گوشی بر روی برند محصول خود کلیک کنید و پس از آن مدل خود را چک کنید. از مهم‌ترین گوشی های هوشمندی که قادر به دریافت و نصب رام سفارشی LineageOS هستند باید به نکسوس 6 پی (Nexus 6P)، نکسوس 5 ایکس (Nexus 5X)، سامسونگ گلکسی اس 5 (Samsung Galaxy S5)، وان پلاس 3 (OnePlus 3) و همچنین موتورولا موتو ایکس پیور (Motorola Moto X Pure) اشاره کرد. با استفاده از این رام می‌توانید شما طعم اندروید 6 مارشمالو و یا حتی اندروید 7 نوقا را با گوشیتان بچشید.

نسخه پایدار رام سفارشی LineageOS هنوز عرضه نشده است

تنها موردی که باید در خصوص رام سفارشی Lineage OS وجود دارد، عدم پایدار بودن آن است، بنابراین احتمالا باید کمی صبر کنید تا نسخه پایدار آن در دسترس شما قرار گیرد. هدف توسعه دهندگان تست ویژگی های جدید و برخی از جنبه های این رام است که باعث می‌شود کاربران با آزمودن آن، ایرادات موجود را گزارش کرده و در راه نهایی کردن آن گام بردارند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*