گوشی شیائومی می 5 سی

تصاویری از گوشی شیائومی می 5 سی در دنیای واقعی منتشر شد

ظاهرا کمپانی شیائومی در آینده‌ای نزدیک از نسل جدید گوشی های پرچمدار مدل “S” خود رونمایی خواهد کرد و در کنار آن از یک گوشی میان رده مقرون به صرفه مدل “C” نیز پرده برداری می‌کند. این شرکت چینی چندی پیش بود که از گوشی شیائومی می 5 اس (Xiaomi Mi 5s) خود رونمایی کرد و حالا منابع، خبر از عرضه یک محصول جدید مدل C ، گوشی شیائومی می 5 سی (Xiaomi Mi 5c) می‌دهند. این گوشی به تازگی موفق به دریافت تاییدیه 3C شده بود، اما تا پیش از این تصویری از گوشی مقرون به صرفه جدید شیائومی را ندیده بودیم.

تصاویر تازه انتشار یافته از گوشی شیائومی می 5 سی خبر از حضور یک قاب فلزی پشتی می‌دهند، اما این قاب هنوز رنگ نشده است و نمی‌تواند محصول نهایی باشد. این تلفن به نظر گوشی زیبا و جذابی می‌آید و اگر از علاقه‌مندان گوشی پرچمدار شیائومی می 5 (Xiaomi Mi 5) باشید، می‌توانید با پرداخت مبلغی به مراتب کمتر محصولی با همان شکل و شمایل را به دست آورید.

بر اساس تازه‌ترین اطلاعات به دست آمده گوشی شیائومی می 5 سی از یک چیپست مدرن 14 نانومتری اسنپدراگون 625 بهره می‌برد. علاوه بر این باید به حضور 3 گیگابایت رم، حافظه داخلی 64 گیگابایتی و رابط کاربری MIUI 8 (مبتنی بر یک نسخه نامشخص اندروید) اشاره کرد. همچنین ظرفیت باتری مربوط به این گوشی نیز منتشر نشده است، اما ما باید انتظار حضور یک باتری با حداقل ظرفیت 3200 میلی‌آمپر را در این گوشی میان رده ولی مدرن داشته باشیم. در بخش دوربین نیز ظاهرا این گوشی قادر به تهیه تصاویری 12 مگاپیکسلی بوده و یک دوربین 8 مگاپیکسلی نیز برای تهیه تصاویر سلفی و مکالمات تصویری بر روی قاب جلویی نقش بسته است؛ هرچند ما هنوز هیچ اطلاعی از سنسورهای به کار رفته در این دوربین‌ها و کیفیت تصاویر قابل ثبت توسط آن‌ها در دست نداریم.

زمان عرضه گوشی شیائومی می 5 سی

انتظار می‌رود گوشی شیائومی می 5 سی (Xiaomi Mi 5c) نیز در ماه مارس یا آوریل همراه با پرچمدار آینده این کمپانی، گوشی شیائومی می 6 (Xiaomi Mi 6) رونمایی خواهد شد. البته قیمت این محصول کماکان نامشخص است، اما با توجه به عرضه نسخه 64 گیگابایتی می 5 اس با قیمتی بیش از 300 یورو و نسخه 32 گیگابایتی مدل قدیمی‌تر می 5 با قیمت 250 یورو، می‌توانیم انتظار قیمتی در همین حدود را از این گوشی میان رده داشته باشیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. درود بر سامسونگ که همه دارن از روی اون کپی میکنن.چه دکمه ی هوم اختصاصی و چه از نظر طراحی لبه ی خمیده