اسنپدراگون 835 در گوشی شیائومی می 6

اسنپدراگون 835 در شیائومی می 6 ضعیفتر از گلکسی اس 8 خواهد بود

به نقل از یک گزارش جدید، پرچمدار آینده شیائومی از یک چیپست با سرعتی کمتر نسبت به سرعت واقعی برخوردار خواهد بود. پیشتر خبر حضور چیپست اسنپدراگون 835 در گوشی شیائومی می 6 (Xiaomi Mi 6) را شنیده بودیم و این قضیه به نوعی تایید شده بود. حالا مواردی در گوشه و کنار شنیده می‌شود که خبر از عدم استفاده این گوشی از تمام قدرت چیپست پرچمدار کمپانی کوالکام می‌دهد. این بدان معناست که نمی‌توانیم از چیپست اسنپدراگون 835 انتظار سرعتی برابر با همین چیپست در گوشی سامسونگ گلکسی اس 8 (Samsung Galaxy S8) را داشته باشیم.

اخیرا گزارشی به دست ما رسیده که بر اساس آن گوشی پرچمدار آینده سامسونگ، گلکسی اس 8 نخستین دستگاهی خواهد بود که از این چیپست در زیر قاب خود میزبانی می‌کند. بنابراین سایر سازندگان گوشی های هوشمند ناچار هستند برای تامین چیپ های مورد نیاز خود تا بعد از معرفی این گوشی کره‌ای صبر کرده و پس از آن گوشی های هوشمند مبتنی بر Snapdragon 835 خود را معرفی کنند. گفتنیست که سامسونگ اصلی‌ترین تامین کننده شرکت کوالکام برای ساخت این تراشه بوده است و همین قضیه می‌تواند برگ برنده‌ای برای Galaxy S8 خود این شرکت نیز به حساب آید.

به همین خاطر است که چیپست اسنپدراگون 835 در گوشی شیائومی می 6 قادر به ارائه تمام قدرت خود نبوده و نسخه‌ی فول کلاک آن در ابتدا تنها در اختیار سامسونگ گلکسی اس 8 قرار خواهد گرفت. لازم به ذکر است که گوشی شیائومی می 6 پیشتر و یا همزمان با گوشی جدید سامسونگ رونمایی خواهد شد. البته شیائومی سال گذشته نیز چنین رویه‌ای را در پیش گرفت و پیش از هر گوشی دیگری، شیائومی می 5 (Xiaomi Mi 5) را همراه با یک چیپست کم قدرت‌تر اسنپدراگون 820 رونمایی کرد.

اسنپدراگون 835 در گوشی شیائومی می 6 نظیر اسنپدراگون 820 در شیائومی می 5

در همین راستا حتی گوشی ال جی جی 6 (LG G6)، پرچمدار آینده شرکت ال جی نیز که به نظر می‌رسید از چیپست اسنپدراگون 835 بهره‌مند باشد، به خاطر عرضه زودهنگام‌تر از گلکسی اس 8 احتمالا از چیپست اسنپدراگون 821 بهره خواهد برد؛ هرچند این قضیه کمی بعید به نظر می‌رسد و ریسک بالایی را برای ال جی به همراه خواهد داشت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. شرکتی کثیفتر از سامسونگ هست؟عرضه رقابت با یک شرکت چینی رو نداره.خریدن جنس از این شرکت کثیف حماقت نیست؟
    من که طرفدار برند سونیم چرا باید یه خاطر کار کثیف سامسونگ 3ماه دیرتر منتظر پرچمدار جدید سونی بمونم؟
    به خودم افیخار میکنم که تا حالا از برند سامسونگ عیچ جنسی نخریدم
    واقعا سامسونگ به حقوق مردم احترام که نمیزاره که هیچ حتی ریده تو حقوقشون

    • والا این چه وضعشه.
      خاک تو سر کوالکام که میبره میده یه شرکتی چیپستو بزنه که خودش داره رفوقابت میکنه با بقیه و این میشه که این قضایا پیش میاد.
      زندهذبا سوووونی

    • من نمیدونم چطور با وجود کلمه ریده کامنت ایشون تایید شده

    • کثیفترین شرکت اپل و سونی هستن…وقتی شرکتی قابلیت درست کردن فناوری 10 نانومتری رو نداره,چرا باید از فناوری سامسونگ استفاده کنه…سامسونگ معظم میتونه و بایدم در ابتدا دست اون باشه.سونی اگه توانایی رقابت داشت که الان به فکر جمع کردن بخش موبایلش نبود…همون پلی استیشن سونی رو اگه مطالعه کنی;رم های ساخت سامسونگ رو داره.فناوری فقط در اختیار سامسونگ معظم و محترم و کبیر بوده و هست
      با تشکر از گجت نیوز عزیز