تصویر ال جی جی 6 در دنیای واقعی

نخستین تصویر ال جی جی 6 در دنیای واقعی منتشر شد

به نظر می‌رسد این تصویر ال جی جی 6 (LG G6)، نسخه نهایی باشد که تا چند هفته دیگر در کنگره جهانی موبایل بارسلونا (MWC 2017) از آن پرده برداری خواهد شد. یک منبع نزدیک به شرکت ال جی تصویری از این محصول را برای ما ارسال کرده است و بر اساس آن چیزی که در زیر می‌توانید ببینید، ظاهرا باید از آن به عنوان طراحی نهایی این محصول یاد کنیم.

تصویر ال جی جی 6 در دنیای واقعی
نخستین تصویر ال جی جی 6 در دنیای واقعی با رنگ مشکی براق نظیر جت بلک

این تصویر ال جی جی 6 مهر تاییدی بر روی تمامی مواردی است که ما پیشتر شنیده بودیم. به طور مثال سیستم دوربین دوگانه و در زیر آن اسکنر اثر انگشت بر روی قاب پشتی این گوشی قرار خواهند داشت. علاوه بر این، بر خلاف بدنه تمام فلزی ال جی جی 5 (LG G5) شاهد طراحی براق مشکی نظیر نسخه جت بلک آیفون 7 (iPhone 7 Jet Black) در این گوشی هستیم که چنین گزارشی را نیز در گذشته شنیده بودیم. این منبع همچنین اضافه می‌کند که دوربین دوگانه این گوشی کاملا متفاوت از دوربین های به کار رفته در پرچمدار سال گذشته ال جی بوده و می‌تواند همانند حالت پرتره آیفون 7 پلاس (iPhone 7 Plus) تصاویری با پس زمینه بوکه به ثبت برساند.

از دیگر شایعات مرتبط با گوشی ال جی جی 6 باید به نمایشگر 5.7 اینچی با نسبت ابعاد 18:9، حاشیه‌های حداقلی نمایشگر و البته یک درگاه مدرن USB نوع C مطابق گوشی G5 اشاره کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. کلا با ال جی حال نمی کنم البته تو موبایل ، لوازم خانگیش خوبه