میزان فروش موبایل سونی در ربع آخر 2016

میزان فروش بخش موبایل سونی در ربع آخر 2016 از سقوطی بی‌سابقه خبر می‌دهد

سونی یکی از کمپانی‌ های بزرگی است که دست مهمی در تکنولوژی دیجیتال روز دارد، هر چند بخش موبایل آن رفته رفته در حال از دست دادن میزاد سوددهی خود است. اگرچه تا چند سال قبل بازار جهانی روی بسیار خوشی به محصولات این برند نشان می‌داد، اما اکنون همه چیز به ضرر آن پیش می‌روند. با بررسی میزان فروش موبایل سونی در ربع آخر 2016 ، درصد سقوط بالایی مشاهده می‌شود، به طوری که بخش موبایل این برند را شدیدا نگران کرده است.

نرخ فروش موبایل سونی در ربع آخر 2016 افت شدیدی به خود دید

با در نظر گرفتن میزان فروش موبایل سونی در ربع آخر 2016 مشخص می‌شود این کمپانی در بازه زمانی یاد شده حدود 5.1 میلیون گوشی موبایل اکسپریا را به بازارهای جهانی عرضه کرده است، رقمی که در مقایسه با میزان فروش در بازه زمانی یکسان در سال 2015 حدود 33 درصد سقوط داشته است. در نظر داشته باشید کاهش نرخ فروش به میزان 33 درصد آن هم در فاصله یک سال، شدیدا نگران‌‌کننده و اخطاردهنده است. همچنین با تفسیر میزان فروش موبایل سونی در ربع آخر 2016 بر اساس درآمد کسب شده، به مبلغ 249 میلیون ین ژاپن معادل دو میلیون و دویست هزار دلار می‌رسیم که باز هم در مقایسه با سال قبل 35 درصد کاهش را به خود دیده است.

میزان فروش موبایل سونی در ربع آخر 2016در نظر داشته باشید یکی از مهمترین دلایل افت شدید سوددهی بخش موبایل سونی مربوط به کاهش فروش آن در بازارهای اروپا است و کاربران این قاره رفته رفته بیش از بقیه مناطق، از گوشی‌های هوشمند سونی روی برمی‌گردانند. متاسفانه سونی با مشاهده کاهش میزان فروش در ربع آخر 2016 پیش‌بینی می‌کند که با رسیدن ماه آینده و فرارسیدن زمان آغاز محاسبات سال مالی، در مقایسه با دوره‌ی گذشته کاهش فروشی قابل توجهی را به خود ببیند. به این ترتیب در مقایسه با سال مالی قبل که در مجموع 17 میلیون گوشی هوشمند در آن به فروش رسید، پیش‌بینی می‌شود که رقم فروش برای دوره‌ی کنونی که ماه آینده به پایان می‌رسد، به 15 میلیون دستگاه کاهش پیدا کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*