تاریخ عرضه و قیمت مدل های گلکسی اس 8 لو رفت!

تاریخ عرضه و قیمت مدل های مختلف گلکسی اس 8 لو رفت!

احتمالا می‌دانید که به دلیل مشکلاتی که برای باتری گلکسی نوت 7 پیش آمد، سامسونگ رونمایی و عرضه‌ی گوشی گلکسی اس 8 (Galaxy S8) را به تعویق انداخت تا مهندسان این کمپانی کره‌ای زمان بیشتری را برای کار بر روی قسمت‌های مختلف و عیب‌یابی نسل بعدی پرچمداران سری اس سامسونگ در اختیار داشته باشند.

تا به حال چندین تاریخ مختلف برای زمان عرضه‌ی گلکسی اس 8 اعلام شده است که اکثر آنها در اوایل فصل بهار قرار گرفته‌اند. دقایقی پیش نیز یکی از منابع داخلی نزدیک به کمپانی سامسونگ، از تاریخ عرضه و بخشی از مشخصات مدل‌های مختلف گلکسی اس 8 پرده برداشته است. همانطور که در توییتر زیر مشاهده می‌کنید، این فرد مدعی شده است که دوربین گلکسی اس 8 به فناوری Dual ADC مجهز خواهد شد که عمق رنگی بهتری را برای کاربران فراهم می‌کند؛ او باور دارد که از سنسور ۲۰ مگاپیکسلی IMX204 که دارای میزان گشودگی دیافراگم 1/1.7 است، در این محصول استفاده نخواهد شد زیرا چنین لنزی در دنیای گوشی های موبایل به کار گرفته نمی‌شود:

萌萌的电教 @mmddj_china
S8’s CMOS may support Dual ADC.IMX204 support Dual ADC.But S8’s CMOS is not IMX204,I think.BTW,IMX204 is 20MP 1/1.7,it’s not for smartphones

این افشاگر معروف در ادامه مدعی شده است که کاربران کشورهای کره‌ی جنوبی و چین قادر خواهند بود که مدل دارای حافظه‌ی رم ۶ گیگابایتی گلکسی اس 8 را خریداری نمایند و حداقل در بازار کشورهای آسیایی، خریداران می‌توانند بین دو گزینه‌ی دارای ظرفیت ذخیره‌سازی داخلی ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی، فضای مورد نیاز خود را انتخاب کنند. بنابراین قیمت گلکسی اس 8 با حافظه‌ی رم ۶ گیگابایتی در این کشورها، ۶۰۸۸ یوآن (حدود ۸۸۵ دلار) برای مدل دارای ظرفیت داخلی ۶۴ گیگابایتی و ۶۴۸۸ یوآن (حدود ۹۴۳ دلار) برای مدل دارای فضای ذخیره‌سازی داخلی ۱۲۸ گیگابایتی تعیین خواهد شد؛ این قیمت‌گذاری‌ها را در توییت زیر مشاهده می‌کنید:

萌萌的电教 @mmddj_china
maybe Chinese and Koran version are only with 6GB RAM,6+64/6+128.that’s why I say a little different.

قیمت گلکسی اس 8 مدل دارای رم ۴ گیگابایتی

این فرد در ادامه فاش کرده است که کشورهای اروپایی و بازارهای غیر آسیایی یک مدل دیگر از گلکسی اس 8 را نیز در فروشگاه‌ها خواهند دید که دارای حافظه‌ی رم ۴ گیگابایتی و فضای ذخیره‌سازی داخلی ۶۴ گیگابایتی خواهد بود. هرچند که هنوز صحبتی درباره‌ی قیمت این مدل به میان نیامده است، اما برخی از منابع ادعا می‌کنند که قیمتی در حدود ۸۵۰ یورو برای این گوشی تعیین خواهد شد که نسبت به مدل‌های فروخته شده در آسیا، کمی بالا به نظر می‌رسد.

گفتنی است که سامسونگ احتمالا برنامه‌های ویژه‌ای برای کنگره‌ی جهانی موبایل (MWC 2017) که در شهر بارسلون اسپانیا برگزار می‌شود، خواهد داشت و حتی حدس زده می‌شود که یک رونمایی محدود (تنها برای سرمایه‌گذاران کمپانی سامسونگ و شرکای تجاری این برند کره‌ای) برگزار خواهد شد و رونمایی اولیه از پرچمدار بعدی سری اس به این شکل و تا حدود یک ماه دیگر انجام خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*