دوربین GoPro Hero 6

زمان عرضه دوربین GoPro Hero 6 مشخص شد

شرکت محبوب گوپرو (GoPro) در مدت زمان اخیر مسیر پرپیچ و خمی را پشت سر گذاشته است. به عنوان نمونه نخستین پهپاد خود را با نام کارما (Karma) در نیمه‌های سال 2016 میلادی عرضه کرد، اما حدود یک ماه بعد مجبور شد تا فراخوان آن را آغاز کرده و حدود دو هزار و پانصد دستگاه فروخته شده را به کارخانه بازگرداند. در نتیجه این اتفاق حدود 116 میلیون دلار ضرر روی دست گوپرو باقی ماند. از قرار معلوم این شرکت تصمیم دارد تا این ضرر را با عرضه پرچمدار جدید خود در دنیای اکشن کمرا‌ها و سوددهی بی‌نظیر پیش‌بینی شده برای آن جبران کند، چرا که بر اساس گفته‌های مدیر عامل گوپرو یعنی نیکولاس وودمن (Nicholas Woodman)، زمان عرضه دوربین GoPro Hero 6 در سال 2017 میلادی خواهد بود.

ملاقات با دوربین GoPro Hero 6 در سال 2017

گوپرو با تعیین زمان عرضه دوربین GoPro Hero 6 در سال 2017 شک و تردیدها را از بین برد تا به این وسیله کاربران مطمئن شوند که این شرکت در هر سال و یا نهایتا در هر دو سال یک بار یک محصول جدید به دنیای دوربین‌های اکشن اضافه خواهد کرد.

در نظر داشته باشید اگرچه اکشن‌ کمراهای زیادی تحت برندهای مختلف در بازار یافت می‌شوند، اما هیچکدام نه از لحاظ ویژگی‌های پایه‌ای یک اکشن کمرا نظیر مقاومت در برابر آب و ضربه و نه از نظر ویژگی‌های منحصربه‌فرد در ضبط ویدیو و تخصصی در زمینه فیلمبرداری، توان زیادی برای ایستادگی در مقابل محصولات گوپرو ندارند. همچنین گوپرو مدتی قبل با خرید اپلیکیشن ویرایش ویدیوی کوئیک (Quik) و تغییر اسم آن به نام خود، قدم بزرگی در دنیای نرم افزار برداشت تا کاربران دوربین‌های اکشن خود را بیش از پیش خوشحال کند. به این ترتیب کاربران می‌توانند ویدیوها را سریعا به گوشی هوشمند خود منتقل کرده و آن را پیش از بارگذاری در شبکه‌های اجتماعی با استفاده از اپلیکیشن گوپرو به صورت حرفه‌ای ویرایش کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*