تصاویر جدید ال جی G6

تصاویر جدید ال جی G6 ، آن را از زوایای مختلف نشان می‌دهد

روز گذشته، تصویری زنده از پرچمدار آینده شرکت ال جی منتشر شد که بخش پشتی دستگاه را به خوبی نشان می‌داد. بعد از گذشت یک روز، حالا نیز شاهد انتشار تصاویر جدید ال جی G6 از زوایای مختلف هستیم که ما را بیش از پیش با محصول جدید این شرکت کره‌ای آشنا می‌کند.

با نزدیک‌تر شدن به زمان معرفی رسمی این گوشی جدید در تاریخ 26 فوریه (8 اسفند) و کنگره جهانی موبایل 2017، بازار اطلاعات و شایعات نیز داغ شده و امیدواریم در روزهای آینده، جزئیات بیشتری از سخت افزار پرچمدار جدید ال جی منتشر شود. براساس اطلاعات قبلی، این گوشی همراه با صفحه نمایشی 5.7 اینچی با رزولوشن 1440×2880، تراشه اسنپدراگون 821، باتری غیر قابل تعویض و استاندارد IP68 روانه بازار می‌شود.

تصاویر جدید ال جی G6 ، بدنه فلزی دستگاه را به خوبی نشان می‌دهند

به هر صورت، تصاویر جدید ال جی G6 خبر از بدنه فلزی این گوشی هوشمند و رنگ خاکستری مایل به آبی آن دارند. همچنین قسمت‌های مختلف این گوشی مثل سیستم دوربین دوگانه که بالاتر از سنسور اثر انگشت (با نقش دوم به عنوان کلید پاور) قرار گرفته، یک اسپیکر در سمت راست پورت یو اس بی نوع سی در بخش پایینی، کلیدهای کنترلی صدا در بخش چپ، درگاه کارت حافظه و سیم کارت در بخش راستی و جک 3.5 میلی‌متری صدا در بخش بالایی به خوبی مشخص هستند.

درنهایت، موردی که شاید در نگاه اول متوجه آن نشوید، گوشه‌های گردشده صفحه نمایش دستگاه همراه با حاشیه حداقلی است؛ چیزی که این روزها چندان مرسوم نیست.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. lgهرچی که باشی دوستت دارم

  2. خوشگله اگه مشکیش بیاد عالی میشه

  3. در ضمن فریم فلزی دورش منو یاد لومیا 930 مرحوم میندازه. البته شباهتشون تقریبیه ولی کتمان نمیشه کرد.

  4. طراحیش خوشگله ولی به نظر می رسه کمی ضخیم تر از اونیه که باید باشه. با توجه به صفحه نمایش بزرگترش و این ضخامت احنمالی باید وزن زیادی هم داشته باشه که اصلا خوب نیست.
    البته اینا احنمالاته شاید وقتی بیاد و از نزدیک دیده بشه نظات بالکل عوض بشه.

  5. رنگ مشکیش فوق العاده میشه 🙂