مشخصات هواوی مایا در بنچمارک GFX Bench ظاهر شد

مشخصات هواوی مایا در بنچمارک GFX Bench ظاهر شد

چند روز پیش یکی از گوشی های ناشناخته‌ی هواوی با شماره مدل MYA-L03 بر روی بنچمارک جی اف ایکس بنچ قرار گرفته است. احتمال زیادی وجود دارد که این گوشی مرموز، هواوی مایا (Huawei Maya) نام بگیرد. جالب است بدانید که این گوشی در تاریخ ۲۸ دسامبر سال میلادی گذشته بر روی پایگاه اطلاعاتی کمیسیون ارتباطات فدرال (FCC) نیز ثبت شده بوده است که احتمالا به دلیل شلوغی مربوط به تعطیلات سال نوی میلادی، تا همین حالا از دید خبرنگاران پنهان مانده است.

بنابراین ابتدا به مشخصاتی که برای هواوی مایا در پایگاه بنچمارک جی اف ایکس بنچ ثبت شده است می‌پردازیم و سپس به سراغ اطلاعات عرضه شده از سوی FCC خواهیم رفت. بر طبق اطلاعات قرار گرفته بر روی پایگاه آنلاین این بنچمارک، گوشی مایا دارای اندروید ۶.۰ مارشملو خواهد بود و همان شماره مدلی که در بالا به آن اشاره کردیم را خواهد داشت. یک پردازنده‌ی مدیاتک با شماره مدل MT6737T که یک پردازنده‌ی چهار هسته‌ای و کلاک شده در فرکانس ۱.۴۴ گیگاهرتز است، مغز متفکر اصلی دیوایس را تشکیل خواهد داد.

بنابراین می‌توانیم بگوییم که این گوشی یک محصول اقتصادی است و از محصولاتی نظیر آنر ۶ ایکس، قیمت پایین‌تری خواهد داشت. ۲ گیگابایت حافظه‌ی رم نیز سرعت مورد نیاز برای پردازش آیتم‌های مختلف را در کنار پردازنده‌ی اصلی فراهم خواهد کرد. در تصویر زیر می‌توانید جدول مشخصات این گوشی بر روی بنچمارک GFX Bench را مشاهده کنید:

مشخصات هواوی مایا در بنچمارک GFX Bench ظاهر شد

مشخصات گوشی هواوی مایا در پایگاه FCC

در فرم‌های ثبت شده بر روی پایگاه کمیسیون ارتباطات فدرال مشخص می‌شود که این گوشی تک سیمکارته بوده و دارای یک مدل دیگر تحت شماره مدل MYA-L23 است که قابلیت پشتیبانی از دو سیمکارت به طور همزمان را خواهد داشت. همچنین در ادامه به مشخصاتی نظیر یک باتری با ظرفیت شارژدهی ۲۹۲۰ میلی‌آمپر ساعتی، وای فای در فرکانس ۲.۴ گیگاهرتزی، بلوتوث با ورژنی نامشخص و پشتیبانی از میدان‌های ال تی ای ۲، ۴، ۵ و ۷ بر روی هر دو مدل اشاره شده است.

مشخصات هواوی مایا در بنچمارک GFX Bench ظاهر شد

در تصویری که به همراه گوشی هواوی مایا در FCC منتشر شده است، شما شاهد پنل پشتی این دیوایس هستید. با توجه به این طراحی و قسمت زردرنگی که قرار است برچسب این نهاد استانداردگذاری بر وی آن نصب شود، می‌توانیم بگوییم که به احتمال بسیار زیاد، قاب پشتی این دیوایس قابل جداسازی حواهد بود؛ اگر با دقت به این پنل نگاه کنید، درگاه مخصوص کارت حافظه‌ی جانبی میکرو اس دی را نیز مشاهده خواهید کرد.

با توجه به این که هواوی قصد دارد ورود خود به ایالات متحده‌ی آمریکا را از طریق عرضه‌ی محصولات بسیار ارزان‌قیمت و اقتصادی آغاز کند، احتمالا این گوشی با قیمتی معادل ۱۰۰ تا ۱۵۰ دلار در اختیار خریداران قرار خواهد گرفت. احتمالا در روزهای آینده اطلاعات بیشتری از هواوی مایا و طراحی ظاهری آن به دست خواهیم آورد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*