قابلیت Discover People فیس بوک معرفی شد ؛ دوستان جدیدی پیدا کنید

قابلیت Discover People فیس بوک ، بخش جدیدی از اپلیکیش اندروید و آی او اسی این شبکه اجتماعی است که می‌تواند به کاربران کمک کند تا مناسبات تجاری خود را گسترش داده و یا دوستان تازه‌ای پیدا کنند.

چه تعدادی از شما کاربران زمانی را به یاد میاورد که به راحتی می‌توانستیم به کاربران در دنیای مجازی اعتماد کنیم؟ زمانی که افراد مختلف می‌توانستند نام، سن و یا این که محل زندگی شما را بدانند. اما حالا دیگر فضای مجازی مملو از هکرها و سودجویانی شده که می‌توانند با چنین اطلاعاتی از شما هزاران دلار اخاذی کنند.

با این حال فیس بوک هنوز هم بسیار خوشبین است تا بتواند با استفاده از شبکه اجتماعی خود، شروع کننده روابط تازه باشد و گفتمان‌ها را قدرتمندتر کند. به نقل از یک گزارش تازه، این شرکت گزینه‌ی جدیدی را به اپلیکیشن شبکه اجتماعی خود اضافه کرده است که به این امر کمک می‌کند. قابلیت Discover People فیس بوک ، بخش جدید این اپلیکیشن است که به طور ساده به کاربران امکان می‌دهد تا مختصر توضیحاتی در خصوص خود به ثبت برسانند و یا رویدادهایی که قرار است در آینده شرکت کنند را در این بخش قرار دهند. علاوه بر این کاربران می‌توانند به دنبال افرادی در شهر خود بگردند که از خصوصیاتی یکسان با خودشان برخوردارند.

قابلیت Discover People فیس بوک

ما حدس می‌زنیم که این ایده به رابطه های کاری کمک بزرگی خواهد کرد و یا قابلیت Discover People فیس بوک به نحوی می‌تواند شروع کننده خوبی برای دوستیابی باشد، اما این قضیه می‌تواند همچنان برای کاربران خطراتی را نیز به همراه داشته باشد، بنابراین اگر قصد استفاده از آن را دارید باید احتیاط کاملی به خرج دهید تا به دام افراد سودجو نیافتید.

در حال حاضر نباید انتظار تعدد کاربران در قابلیت Discover People فیس بوک را داشته باشید

لازم به ذکر است قابلیت Discover People فیس بوک در اختیار کاربران دو پلتفرم اندروید و آی او اس قرار خواهد گرفت. البته این کمپانی توضیح می‌دهد که در حال حاضر نباید انتظار حضور افراد زیادی در این بخش از برنامه فیس بوک را داشته باشید؛ چرا که این قابلیت به طور کامل مبتنی بر اطلاعات کاربران است و انتظار می‌رود در آینده‌ای نزدیک به مرور شاهد افزایش افراد استفاده کننده از این بخش باشیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه