ماشین لباسشویی سامسونگ Addwash

فواید درب دوم ماشین لباسشویی سامسونگ Addwash

شاید تصور کنید که شست‌وشوی ‌لباس کار بسیار آسانی است و با ریختن لباس‌ها در داخل دیگ ماشین لباسشویی، ریختن پودر و مایع نرم‌کننده در داخل مخزن مخصوص و زدن دکمه شروع همه چیز به راحتی انجام می‌شود؛ اما اگر بخواهیم لباس‌ها و پارچه‌ها را به صورت اصولی و حرفه‌ای بشوییم باید برخی نکات را رعایت کنیم. درب دوم ماشین لباسشویی سامسونگ Addwash در این مورد به کمک افراد می‌آید و به آن‌ها اجازه می‌دهد تا دستورالعمل شخصی خود را در شست‌وشوی حرفه‌ای لباس‌ها پیاده کنند.

آقایان معمولا شست‌وشوی لباس‌ها را ساده می‌گیرند و به کیفیت شست‌وشو، یقه و سرآستین کدر یا حتی اکتریسیته ساکن لباس توجهی نمی‌کنند؛ اما خانم‌ها در بیشتر مواقع شستن لباس را مانند پختن غذا امری حساس می‌دانند و با ترکیب‌ها و فرمول‌های خاص خودشان البسه را می‌شویند. یکی از موارد آزاردهنده برای خانم‌های خانه، زبری لباس و حوله با وجود استفاده از مایع نرم‌کننده است. مواد شوینده تا حد زیادی اثر مایع نرم‌کننده را خنثی می‌کنند و لباس‌ها آن‌طور که باید نرم و خوش‌بو نمی‌شوند.

ماشین لباسشویی سامسونگ Addwash

درب دوم ماشین لباسشویی سامسونگ Addwash در این مورد به کمک خانم خانه می‌آید و به او اجازه می‌دهد دستورالعمل شخصی خود را در شست‌وشوی حرفه‌ای پیاده کند و نگران مخلوط شدن همزمان نرم‌کننده و شوینده نباشد. خانم خانه در هر زمانی از شست‌وشو می‌تواند درب دوم ادواش را باز کند و ماده نرم‌کننده را داخل دیگ بریزد. در این حالت، شست‌وشو حرفه‌ای‌تر از هر زمان دیگر انجام می‌شود. این یعنی لباس‌ها و پارچه‌ها پس از شست‌وشو لطیف‌تر و نرم‌تر از هر زمان دیگری دیده می‌شوند و مثل این‌که مغازه خشک‌شویی اختصاصی تمام لباس‌ها را شسته و تمیز و مرتب تحویل داده است.

دیگر افسوس لباس جا مانده را نخورید!

شست‌وشوی لباس­‌ها می­تواند امری وقت‌گیر و پرهزینه باشد، مخصوصا وقتی خانواده‌ای پرجمعیت دارید. تصور کنید ماشین لباسشویی در حال شست‌وشوی لباس­‌هاست و ناگهان متوجه می­‌شوید که یک پیراهن، جوراب یا یک بلوز یا حتی روسری در سبد لباس‌های کثیف جا مانده است. تا چندی پیش دو راه‌حل بیشتر وجود نداشت: یا شستن لباس­های جامانده با دست، یا صبر کردن تا اتمام برنامه شست‌وشو و روشن کردن ماشین لباسشویی برای بار دوم! هر دو راه‌حل علاوه بر وقت­‌گیر بودن باعث اتلاف آب، انرژی و تحمیل هزینه اضافی به شما خواهد شد. اما به تازگی راه‌حل سومی نیز برای لباس‌های جامانده وجود دارد: درب دوم ماشین لباسشویی سامسونگ Addwash که از تمام این راه‌کارها هم آسان­تر است و هم به‌صرفه‌تر.

ماشین لباسشویی ادواش سامسونگ با داشتن یک درب اضافه به شما این امکان را می­‌دهد تا بتوانید هنگام شست‌وشو به لباس‌های درون ماشین لباس اضافه کنید.

ماشین لباسشویی سامسونگ Addwash

این امکان فقط مختص لباس‌های جامانده نیست؛ مثلا اگر پارچه‌ خاصی به شست‌وشوی کمتری نیاز دارد، دیگر لازم نیست از ابتدا تا انتهای شست‌وشو در کنار سایر البسه باشد و می‌توان آن را به راحتی در هر زمانی به ماشین اضافه کرد. همچنین مواقعی که البسه به صورت دستی شسته‌ شده‌اند، می‌توان این قبیل البسه و پارچه‌ها را پس از پایان شست‌وشو و هنگام آب‌کشی به دستگاه اضافه کرد و به این ترتیب مدت‌زمان خشک شدن لباس از چند ساعت به چند دقیقه کاهش پیدا می‌کند.

با ماشین لباسشویی سامسونگ Addwash کیفیت لباس‌ها را حفظ کنید

همیشه همه لباس‌ها به یک اندازه کثیف نیستند و گاهی اوقات بعضی لباس‌ها تنها نیاز به نرم‌کننده یا آب‌گیری دارند. در اینجا ماشین لباسشویی ادواش با چرخه‌های متفاوت شست‌وشو برای البسه و الیاف خاص به کمک خانم‌ خانه می‌آید تا مانند یک متخصص، با توجه به جنس و میزان کثیفی، برای هر لباس یک فرایند خشکشویی حرفه‌ای را اجرا کند. درب دوم ادواش به شما کمک می­‌کند با تقسیم­‌بندی لباس­‌ها هر کدام از آن‌ها را بر اساس بافت و الیاف خاصی که دارند بشویید.

درها را بسته نگه ندارید

محیط مرطوب برای رشد قارچ‌ها و باکتری‌ها مناسب است و در صورت بسته بودن درب ماشین لباسشویی و باقی ماندن رطوبت در دیگ پس از اتمام شست‌وشوی لباس‌ها چنین شرایطی برای باکتری‌ها و قارچ‌ها فراهم می­‌شود. در این حالت باید درب ماشین را باز گذاشت تا هوا داخل آن بچرخد، تا هم باکتری در آنجا اجازه حیات نداشته باشد و هم دیگ ماشین بو نگیرد؛ که اگر این اتفاق بیفتد تمامی لباس­‌ها پس از شست‌وشو، با بوی بسیار زننده از ماشین بیرون می‌آیند.

با توجه به بزرگ بودن درب ماشین‌ لباسشویی‌های امروزی باز گذاشتن آن چندان منطقی نیست، چرا که هم عبور و مرور در اطراف لباسشویی را دشوار می­‌کند و هم باعث آسیب دیدن درب آن در صورت برخورد می­‌شود.

ماشین لباسشویی سامسونگ Addwash

اینجاست که درب دوم ماشین لباسشویی سامسونگ Addwash یک ‌بار دیگر خودنمایی می‌کند و به بانوان اجازه می‌دهد به راحتی درب ماشین لباسشویی را بدون هیچ دغدغه‌ای باز بگذارند تا هوا و رطوبت داخل آن تهویه شده و دیگ نه بو بگیرد و نه هرگز محلی برای رشد باکتری و چنین موجودات مضری باشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. زنده باد سامسونگ