تبلت Galaxy Tab S3 سامسونگ

تصویر جدیدی از تبلت Galaxy Tab S3 سامسونگ منتشر شد

در حالی که همگی انتظار داشتیم تبلت Galaxy Tab S3 سامسونگ در ماه سپتامبر سال گذشته میلادی رونمایی شود، اما این اتفاق نیافتاد تا رونمایی از آن به کنگره جهانی موبایل بارسلونا (MWC 2017) موکول شود. سامسونگ در دعوت‌نامه‌ی خود برای این نمایشگاه تصویری از یک تبلت را بازسازی کرده است که به نظر می‌رسد مربوط به تبلت گلکسی تب اس 3 خواهد بود. همانطور که احتمالا پیشتر شنیده‌اید، کره‌ای ‌ها از آخرین پرچمدار گوشی های هوشمند خود، گلکسی اس 8 (Samsung Galaxy S8) در این نمایشگاه پرده برداری نخواهد کرد و تنها به نمایش ویدیویی 1 دقیقه‌ای از آن بسنده می‌کند. این گوشی نیز در اواخر ماه مارس رونمایی می‌شود.

تبلت Galaxy Tab S3 سامسونگ

تصویر مربوط به تاییدیه FCC

امروز تصویر جدیدی از تبلت Galaxy Tab S3 سامسونگ به بیرون درز پیدا کرد که به نظر می‌رسد مربوط به سند دریافت تاییدیه FCC باشد. بر اساس این عکس، یک دوربین در قسمت پشتی تبلت جدید سامسونگ به چشم می‌خورد که در زیر آن نیز یک فلاش قرار گرفته است. در اینجا همچنین نمایشگری با لبه‌های خمیده (به سبک گلکسی اس 7 اج) به چشم می‌خورد که می‌تواند تبلت Galaxy Tab S3 را به نخستین تبلت خمیده جهان تبدیل کند.

مشخصات فنی تبلت Galaxy Tab S3 سامسونگ

بر اساس آخرین شایعات و اطلاعات به بیرون درز پیدا کرده، گلکسی تب اس 3 سامسونگ مجهز به یک نمایشگر 9.6 اینچی آمولد همراه با رزولوشن 2048×1536 پیکسل و نسبت 4:3 است. در زیر قاب این محصول ما شاهد حضور چیپست اسنپدراگون 820 همراه با پردازنده‌ای 4 هسته‌ای و پردازشگر گرافیکی آدرنو 530 خواهیم بود. علاوه بر این، یک رم 4 گیگابایتی نیز همراه با حافظه داخلی 32GB/64GB در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. یک درگاه مدرن USB نوع C در قسمت زیری این گوشی تعبیه شده و سیستم عامل اندروید 7.1.1 نوقا نیز به صورت پیشفرض از کاربران میزبانی خواهد کرد. در انتها باید به وجود یک دوربین 12 مگاپیکسلی در قسمت پشتی و یک دوربین با وضوح 5 مگاپیکسل در قسمت جلویی این تبلت اشاره کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. گوشیه قوی به نظر میاد!