قاب گوشی ال جی جی 6

قاب گوشی ال جی جی 6 در سایت آمازون رویت شد

صبح امروز تصاویری از یک قاب گوشی ال جی جی 6 (LG G6)، پرچمدار آینده کمپانی ال جی، که قرار است در نمایشگاه MWC 2017 اواخر ماه جاری میلادی رونمایی شود، در فروشگاه آنلاین بزرگ آمازون رویت شد. در حالی که رندرهای مربوط به این قاب سعی بر نمایش طراحی نهایی جی 6 را دارند، آن‌ها کاملا نزدیک به تصاویری هستند که ما طی هفته های گذشته در ارتباط با این گوشی دیده‌ایم. بنابراین به نوعی می‌توان با اطمینان بیشتری گفت که این تصاویر نمایانگر طراحی نهایی گوشی LG G6 خواهند بود.

قاب گوشی ال جی جی 6

در این تصاویر، دوربین دوگانه در قسمت پشتی همراه با ماژول فلاش ال ای دی و البته در زیر آن‌ها سنسور اثر انگشت به نمایش درآمده است که دقیقا مطابق رندرهای پیشتر دیده شده است، حتی همانند رندرهای پیش‌تر به بیرون درز کرده، این گوشی در دو رنگ خاکستری و مشکی دیده می‌شود. خود قاب گوشی ال جی جی 6 نیز در چهار رنگ مختلف شامل رزگلد، مشکی دودی، مشکی جوهری و همچنین شفاف بدون رنگ قرار است که روانه بازار شود. این قاب‌های محافظ دارای شکلی ساده و شفاف بوده و ساخت شرکت Ringke هستند. همانطور که در تصاویر زیر نیز مشاهده می‌شود، ظاهرا این شرکت قصد دارد در اقدامی جذاب انتخاب طرح قابل نمایش بر روی این قاب‌های شفاف را به خود کاربران بسپارد تا آن‌ها هر طرحی که خواستند بر روی آن نقش ببندد؛ بنابراین شما دیگر نیازی به هزینه‌ی اضافی برای خرید چندین قاب نخواهید داشت.

این قاب گوشی ال جی جی 6 ساخت شرکت Ringke دارای درجه محافظت نظامی MIL-STD 810G است

چیزی که این قاب گوشی ال جی جی 6 ساخت شرکت Ringke را جذاب می‌کند،‌ موفقیت در پشت سر گذاشتن آزمون های نظامی بوده که در نهایت منجر به دریافت درجه محافظت MIL-STD 810G شده است؛ بنابراین حتی اگر دستگاه شما درون این قاب باشد و به زمین بیافتد هم دچار صدمه جدی نخواهد شد. این کیس همچنین در اطراف دوربین و اسکنر اثر انگشت، فضای صیقل داده شده مناسبی را به همراه دارد و با توجه به لایه‌ای که در اطراف آن است، باعث می‌شود در هنگام افتادن گوشی بر روی یک سطح صاف، آن‌ها مستقیما با زمین برخوردی نداشته باشند.

قاب گوشی ال جی جی 6

اگرچه ال جی جی 6 هنوز به صورت رسمی معرفی نشده است، اما شما می‌توانید این قاب را در حال حاضر از قیمت 11.99 دلار الی 30 دلار پیش خرید کرده و در تاریخ 31 مارس (11 فروردین ماه)، همزمان با عرضه گوشی جدید ال جی آن را در اختیار داشته باشید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*