جیونی اف 5

گوشی جیونی اف 5 با صفحه نمایشی 5.3 اینچی و 4 گیگابایت حافظه رم معرفی شد

ساعاتی پیش گوشی موبایل جیونی اف 5 (Gionee F5) به صورت رسمی برای بازار کشور چین معرفی شد. اگرچه اواسط آذر ماه اطلاعات مربوط به این گوشی موبایل از طریق “TENAA” لو رفته بود، اما در یک مورد، این محصول میان رده شما را غافلگیر خواهد کرد.

همان‌طور که انتظارش را داشتیم، گوشی جیونی اف 5 به صفحه نمایشی 5.3 اینچی و اچ دی با پنل IPS مجهز شده که برای یک گوشی میان رده، مناسب است. به‌علاوه، تراشه نسبتا قدیمی MT6750 شرکت مدیاتک با هشت هسته پردازشگر Cortex-A53 و پردازشگر گرافیکی Mali-T860MP2 در کنار 4 گیگابایت حافظه رم، مسئول مدیریت اطلاعات در این گوشی موبایل خواهند بود.

دوربین گوشی جیونی اف 5 نیز همانند دیگر محصولات میان رده موجود در بازار، به سنسورهای 13 و 8 مگاپیکسلی برای دوربین پشتی و سلفی مجهز شده تا کاربران لحظات یه‌یادماندنی خود را بدون نگرانی ثبت کنند.

اما موردی که شاید بتوان آن را نقطه قوت گوشی موبایل جیونی اف 5 در نظر گرفت، باتری 4 هزار میلی‌آمپر ساعتی آن است که می‌تواند ساعت‌ها شما را با این محصول خوش‌ساخت مشغول کند. هرچند در مورد سیستم نرم افزاری، سازندگان از اندروید 6.0 مارشملو در کنار آخرین نسخه از لانچر “Amigo” استفاده کرده‌اند که شاید برای طرفداران محصولات این شرکت خبر خوبی نباشد.

جیونی اف 5

جیونی اف 5 حدود 260 دلار قیمت دارد

شاید تا این لحظه منتظر بودید تا ببینید که گوشی موبایل جیونی اف 5 چگونه توجه مصرف‌کنندگان را به خود جلب خواهد کرد. در این مورد بهتر است به قیمت بسیار بالای این گوشی هوشمند اشاره کنیم. درواقع قیمت در نظر گرفته‌شده برای جیونی اف 5 چیزی در حدود 260 دلار (1799 یوان) یعنی بیش از دو برابر گوشی رده پایین میزو ام 5 (Meizu M5) با مشخصات فنی مشابه خواهد بود.

هم‌اکنون فروش این محصول جدید در رنگ‌های طلایی و رز گلد آغاز شده و هنوز خبری از عرضه آن به صورت جهانی نیست.

جیونی اف 5

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*