سقوط شهاب سنگ سبز رنگ

تماشا کنید: فیلمبرداری از سقوط شهاب سنگ سبز رنگ در آمریکا توسط یک ماشین پلیس

معمولا دوربین های تعبیه شده بر روی داشبورد ماشین های اداره‌های پلیس کشورهای مختلف، برای ثبت اطلاعات یک خودرو نظیر پلاک آن استفاده می‌شود، اما یک افسر پلیس در ایالت ایلینوی آمریکا اواخر شب گذشته از آن برای فیلمبرداری از سقوط شهاب سنگ سبز رنگ از آسمان استفاده کرده است.

سازمان بین المللی شهاب (The American Meteor Society) بیش از 200 گزارش از شاهدان عینی مربوط به این رویداد را از ویسکانسین، ایلینوی، ایندیانا، میشیگان، اوهایو و کانادا جمع آوری کرده است که البته بخش عمده آن‌ها مربوط به ایلینوی و ویسکانسین بوده است.

شاهد “Heidi B” نظر خودش را در مورد سقوط شهاب سنگ سبز رنگ از آسمان اینگونه توصیف می‌کند: “یک نور رنگی و بسیار چالاک را به یاد میاورم، اما عملا شبیه به یک شهاب سنگ بود.” حتی در برخی گزارش‌ها آمده است که این سنگ سبز رنگ آسمانی در هنگام سقوط، صدای بسیار بلند و مهیبی را نیز به همراه داشته است. یکی دیگر از شاهدان عینی به نام “Drew N” می‌گوید: ” آن واقعا عظیم بود. من را به یاد سقوط وحشتناک یک شهاب سنگ در روسیه انداخت که همه جای اینترنت را در بر گرفته بود.” گفتنیست که این اتفاق در سال 2013 میلادی در روسیه رخ داد و موجی از خسارات را به همراه داشت.

در این ویدیو ضبط شده از یک اتومبیل پلیس کیفیت ویدیویی چندان هم مطلوب نیست، اما شما می‌توانید به وضوح ببینید که یک شی نورانی از آسمان به سمت زمین در حال حرکت است. سپس آن خیلی سریع منفجر شده و همانند فواره‌ای از رنگ سبز به یک باره ناپدید می‌شود.

اولین ویدیو سقوط شهاب سنگ سبز رنگ

 

در این بین یک ویدیو دیگر نیز از دانشگاه ویسکانسین تهیه شده است که می‌تواند این رویداد را کمی واضح‌تر و از زاویه‌ای دیگر به نمایش بگذارد. در ویدیو زیر شما می‌توانید از ابتدای سقوط شهاب سنگ سبز رنگ از آسمان تا انفجار آن را مشاهده کنید. به گزارش سازمان بین المللی شهاب، مسیر احتمالی این شهاب سنگ به سمت دریاچه میشیگان بوده است. این بدان معناست که هر قطعه‌ی باقیمانده‌ای احتمالا حالا به زیر آب رفته است.

دومین ویدیو سقوط شهاب سنگ سبز رنگ

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. کجاخورد؟
    پیداش کردن؟
    جنسش چیه؟
    میشه ادامه این ماجرا رو هم بذارین
    خبرهای تکمیلیش
    ممنون ازتون

  2. یه دفعه نورش کم شد