میزان ارسال گوشی های آیفون از گوشی های سامسونگ پیشی گرفت

میزان ارسال گوشی های آیفون برای اولین بار در 5 سال گذشته از گوشی های سامسونگ پیشی گرفت

اپل توانست برای اولین بار در 5 سال گذشته از رقیب سنتی خود، سامسونگ، پیشی گرفته و میزان ارسال گوشی های آیفون به بازارهای جهانی را در سه‌ماهه چهارم سال 2016 به رقمی بیشتر از چشم‌بادامی‌ها برساند. شاید بزرگترین عامل دستیابی به این موفقیت، عرضه آیفون های جدید از یک سو و از سوی دیگر، شکست سامسونگ در پروژه گلکسی نوت 7 (Galaxy Note 7) باشد.

افزایش میزان ارسال گوشی های آیفون به دلیل ورود پرچمداران جدید اپل بود

بر اساس اطلاعات جدید منتشرشده در IDC (شرکت بین‌المللی اطلاعات) و نمودارهای ترسیم‌شده در وب‌سایت Statista، میزان ارسال گوشی های آیفون توسط شرکت اپل در سه‌ماهه چهارم سال 2016، رقمی در حدود 78.3 میلیون دستگاه بوده که نسبت به مدت مشابه در سال قبل از آن، رشدی 4.7 درصدی را به دنبال داشته است. اپل با این میزان ارسال گوشی های آیفون توانست سامسونگ را با حمل 77.5 میلیون دستگاه پشت سر بگذارد.

میزان ارسال گوشی های آیفون از گوشی های سامسونگ پیشی گرفت

IDC به این نکته نیز اشاره کرد که موفقیت اپل و بازگشتش به صدر جدول، به واسطه عرضه دو محصول جدیدش، آیفون 7 (iPhone 7) و آیفون 7 پلاس (iPhone 7 Plus) بوده است. این کمپانی آمریکایی در واقع توانست رکورد فروش آیفون را در سه‌ماهه اخیر بشکند، اگرچه با در نظر گرفتن کل سال 2016، ارسال گوشی های آیفون به فروشگاه‌های عرضه محصولاتش، با کاهش روبرو بود. البته حوادث پیش‌آمده برای گلکسی نوت 7 سامسونگ نیز سهم بسزایی در این موفقت اپل داشت؛ حوادثی که سامسونگ همه‌ی آنها را بر گردن باتری دستگاه انداخته و ضرری 3 میلیارد دلاری برای این شرکت در پی داشته است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*