طراحی گوشی ال جی جی 6 و قاب اسپیگن

این بار رندرهای قاب شرکت Spigen، طراحی گوشی ال جی جی 6 را به نمایش گذاشت

شرکت Spigen یکی از سازندگان مطرح قاب محافظ گوشی های هوشمند است که حضور فعالی را در فروشگاه آمازون دارد. اگرچه ال جی هنوز از گوشی پرچمدار خود رونمایی نکرده و قرار است در نمایشگاه MWC 2017 اواخر ماه جاری میلادی در بارسلونا از آن پرده برداری کند، اما طی روزهای اخیر شاهد درز تصاویر مختلفی از آن به بیرون هستیم. چند روز پیش بود که شرکت Ringke یکی دیگر از سازندگان قاب رندرهایی را منتشر کرده بود که طراحی گوشی ال جی جی 6 را افشا می‌کرد. حال نوبت به رندرهای قاب اسپیگن برای LG G6 رسیده تا این شرکت نیز به نوعی از سایر رقبای قاب ساز خود عقب نماند.

رنگ جدید آبی نفتی در طراحی گوشی ال جی جی 6

در کنار رندرهای این قاب که طراحی گوشی ال جی جی 6 را به نمایش می‌‌گذارند، این برای نخستین بار است که جی 6 را با چنین رنگ‌هایی می‌توانیم ببینیم. در لیست قاب های این شرکت، علاوه بر رنگ گوشی های موجود در رندرهای Ringke شامل رنگ هایی نظیر مشکی و نقره‌ای، شاهد رنگ جدیدتری نظیر آبی نفتی هستیم.

طراحی گوشی ال جی جی 6 و قاب اسپیگن

در حال حاضر اسپیگن 5 قاب مختلف مخصوص جی 6 را در سایت آمازون به لیست کرده است که هر کدام می‌تواند برای سلیقه خاصی از مخاطبین باشد. در این بین قاب هایی به نام Rugger Armor و Tough Armor وجود دارد که می‌توانند از استحکام بسیار بالایی برخوردار باشند. دو قاب دیگر Neo Hybrid و Ultra Hybrid نام داشته و همچنین یک قاب دیگر به نام Thin Fit به چشم می‌خورد که به نظر ساده‌ترین قاب این مجموعه محسوب می‌شود.

طراحی گوشی ال جی جی 6 و قاب اسپیگن

کمپانی ال جی احتمالا در تاریخ 26 فوریه (8 اسفند ماه) یعنی چیزی کمتر از یک ماه دیگر از تازه‌ترین پرچمدار گوشی های هوشمند خود، ال جی جی 6 در کنگره جهانی موبایل رونمایی می‌کند. همچنین طبق اعلام شرکت اسپیگل، قاب های این شرکت در اوایل آغاز فروش گوشی جی 6 و حدود یک ماه زودتر از قاب های شرکت Ringke به فروش می‌رسند. قیمت این قاب‌ها چیزی حدود 14 الی 25 دلار خواهد بود و اگر همین حالا قصد پیش خرید آن‌ها را داشته باشید کمی تخفیف نیز به شما تعلق خواهد گرفت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*