مشخصات ایسوس زنفون 4 در بنچمارک GFXBench رویت شد

مشخصات ایسوس زنفون 4 در بنچمارک GFXBench رویت شد؛ نمایشگر 5.7 اینچی با 6 گیگابایت رم

حدود یک ماه پیش و در جریان نمایشگاه CES 2017 بود که کمپانی تایوانی ایسوس از دو گوشی جدیدی خود با نام‌های زنفون ای آر (Asus ZenFone AR) و زنفون 3 زوم (Asus ZenFone 3 Zoom) رونمایی کرد. حال خبرهایی مبنی بر معرفی یک محصول جدید از سوی این سازنده تلفن همراه و تبلت شنیده می‌شود. امروز و به لطف نتایج تست‌های بنچمارک GFXBench، مشخصات ایسوس زنفون 4 (Asus ZenFone 4)، فبلت جدید ایسوس به بیرون درز پیدا کرد.

موبایل جدید ایسوس به احتمال زیاد در نمایشگاه MWC 2017 و در شهر بارسلون اسپانیا رونمایی شود. بر اساس اطلاعات منتشرشده در GFXBench و درج مشخصات ایسوس زنفون 4 ، این محصول می‌تواند پرچمدار جدید ایسوس باشد که با توجه به شایعات قبلی، ممکن است تا ماه می 2017 (اواخر بهار 96) به بازار عرضه شود.

مشخصات ایسوس زنفون 4 خبر از محصولی رده‌بالا می‌دهد

طبق ادعای GFXBench، فبلت جدید ایسوس به پردازنده کوالکام اسنپدراگون 820، حداقل 6 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی مجهز خواهد شد که امکاناتی مناسب برای یک گوشی هوشمند محسوب می‌شود. از دیگر ویژگی‌های بارز زنفون 4 می‌توان به صفحه نمایش 5.7 اینچی با رزولوشن کواد اچ دی (2560 در 1440 پیکسل) اشاره کرد که آن را در دسته فبلت‌هایی با نمایشگری باکیفیت قرار خواهد داد.

مشخصات ایسوس زنفون 4 در بنچمارک GFXBench رویت شد

در لیست این بنچمارک، اطلاعات و جزییاتی از دوربین و نرم افزار پرچمدار 2017 ایسوس نیز به چشم می‌خورد؛ زنفون 4 قرار است آخرین نسخه از سیستم عامل اندروید، یعنی اندروید 7 نوقا را اجرا کند که قطعا برای یک گوشی پرچمدار، دور از انتظار نیست. محصول جدید شرکت ایسوس از یک دوربین 21 مگاپیکسلی در قاب پشتی به علاوه یک دوربین 8 مگاپیکسلی در قاب جلو برای گرفتن تصاویر سلفی و برقراری تماس‌های ویدیویی بهره خواهد برد؛ این در حالی است که صحبتی از ظرفیت باتری آن به میان نیامده است.

با تجربه‌ای که از گوشی های اندرویدی ایسوس در دست داریم، به احتمال زیاد اسمارت فون جدید این کمپانی نیز در مدل‌های مختلفی با ظرفیت‌های متفاوت و همچنین چیپست‌های متفاوت تولید و عرضه شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*