افزایش تولیدات آیفون 8 و آمادگی اپل برای فروش بی‌سابقه

افزایش تولیدات آیفون 8 و آمادگی اپل برای فروشی بی‌سابقه

سال 2017 می‌تواند سودآورترین سال برای کمپانی آمریکایی اپل باشد. طرفداران جهانی اپل همگی در انتظار عرضه‌ی آیفون 8 هستند که قرار است به مناسبت دهمین سالگرد معرفی آیفون به جهان، تغییرات گسترده‌ای را در آن شاهد باشیم. حال گزارشات اخیر خبر از افزایش تولیدات آیفون 8 می‌دهند و به نظر می‌رسد که اپل، خود را برای استقبال بی‌سابقه از این گوشی آماده می‌کند.

با وجود آنکه هنوز 7 ماه به رونمایی از آیفون جدید فرصت باقیست، شایعات و گزارش‌های متعددی که منتشر شده‌اند، تصویری کلی از پرچمدار آتی تیم کوک را به ما داده‌اند. آنطور که پیداست، اپل در نظر دارد تا یک مدل سوم و فوق پریمیوم از این گوشی را در کنار مدل‌های استاندارد و پلاس عرضه کند که دارای طراحی تمام شیشه و خمیده در هر دو طرف، پنل OLED، دکمه‌ی هوم زیر شیشه، حسگر اثرانگشت و همچنین قابلیت شارژ وایرلس خواهد بود. این آیفون و سایر ویژگی‌های مخصوصش در ماه سپتامبر رونمایی خواهند شد.

تمامی این گزارشات نشان می دهند که اپل باید انتظار فروش بسیار بالا و رکوردشکن آیفون 8 را داشته باشد. بنابر یک گزارش جدید از سایت BlueFin Research، اپل تولیدات خود را پیش از آنچه که انتظار می‌رفت، افزایش خواهد داد تا آماده‌ی استقبال بی‌سابقه‌ی کاربران باشد:

جالب است که داده‌های فعلی ما رشد 300 درصدی در تولیدات آیفون 8/X در سه ماهه‌ی ژوئن را نشان می‌دهند که 9 میلیون واحد است. در نتیجه، تولیدات کلی سه ماهه‌ی ژوئن از 45 میلیون به 48 میلیون رسیده است. در این بین، تولید آیفون 8 رشد شدیدی داشته و تولید مدل‌های قبلی، به طور کلی کاهش یافته است. در گذشته، شروع تولید مدل‌های آینده، در اولین زمان در سه ماهه‌ی سپتامبر آغاز می‌شد پس بدین ترتیب، این تولیدات جدید با روند تولید معمول اپل فرق خواهند داشت.

این بدان معناست که اپل یا در انتظار تقاضای بیش از حد برای خرید آیفون 8 است یا آنکه قصد دارد زمان رونمایی از این محصول را به جلو بیاندازد. البته این گزارش به صراحت بیان می‌کند که «هیچ نشانه‌ای مبنی بر تغییر زمان برنامه‌های رونمایی از آیفون 8/X وجود ندارد» و صرفا افزایش تولیدات آیفون 8 می‌تواند جهت آمادگی بیشتر اپل و جلوگیری از ایجاد صف‌های چند ساعته برای خرید جدیدترین آیفون باشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*