برترین ماژول های موتو مود

تماشا کنید: مسابقه میان توسعه‌دهندگان برای انتخاب برترین ماژول های موتو مود

کمپانی موتورولا (Motorola) مدت‌ها است که تمرکز خاصی را بر روی تولید ماژول‌های بسیار پرسود موتو مود (Moto Mod) برای گوشی های سری موتو زد (Moto Z) خود قرار داده است. در میان برترین ماژول های موتو مود ارائه شده تاکنون، ماژول‌هایی برای افزایش عمر باتری، تبدیل گوشی به یک پروژکتور و افزایش قابل توجه قابلیت‌های پخش موسیقی گوشی های سری موتو زد دیده می‌شوند. برخلاف ال جی که از زمان عرضه گوشی جی 5 (G5) در تلاش است تا کاربران را به سمت طراحی ماژولار خود جذب کند، موتورولا مدت‌هاست که در این زمینه موفق ظاهر شده و با برنامه‌ای منسجم، به ارائه ماژول‌ های موتو مود برای گوشی های آینده ادامه می‌دهد.

نکته مهم اینجاست که کاربران تنها با مشاهده ماژول‌های جدید و پیشرفته‌تر نسبت به این سبک از طراحی موتورولا مشتاق می‌مانند. برای دست یافتن به این موضوع، موتورولا اخیرا چند هکاتون (رویدادی که در آن تیم‌های برنامه‌نویسی شرکت می‌کنند) در شهرهای بوینس آیرس آرژانتین و سان فرانسیسکو آمریکا برگزار کرده است. با استفاده از کیت توسعه و همچنین دریافت راهنمایی‌های کافی از سوی موتورولا، تیم‌های برنامه‌نویسی و توسعه‌دهندگان قادر شدند تا چند سری دیگر از برترین ماژول های موتو مود را ایجاد کرده و آن‌ها را به رخ دیگر رقبا و همچنین مدیران موتورولا بکشند.

برترین ماژول های موتو مود

موتورولا از برترین ماژول های موتو مود پشتیبانی مالی می‌کند

موتورولا از بهترین پروژه‌ها پشتیبانی کرده و همچنین هدایایی را به توسعه‌دهندگان آن‌ها اهدا کرد. به عنوان یکی از برترین ماژول های موتو مود در این هکاتون باید به Baby Care اشاره کرد. این ماژول در واقع در زمانی که شرایط یک اتاق برای کودک مناسب نیست، شروع به ارسال اخطار می‌کند. به عنوان نمونه کاربر در زمان گرم و یا سرد شدن بیش از اندازه اتاق خواب کودک خود، اخطارهایی را دریافت خواهد کرد. از بین دیگر ماژول‌ های موتو مود برتر باید به Moto Color اشاره کرد که تصمیم دارد تا به کاربرانِ دچار مشکل عدم توانایی تشخیص صحیح رنگ‌ها کمک کند. در یک نسخه، یک صدا از ماژول در زمان دیدن رنگ قرمز، آبی و یا سبز ساطع می‌شود. در نسخه دیگر به محض چک‌کردن یک رنگ، بر شدت صدا افزوده می‌شود.

در بین دیگر ماژول های موتو مود منتخب، یک باتری خورشیدی نیز مشاهده می‌شود که قادر است تا طی ده ساعت یک باتری را از صفر تا صد درصد شارژ کند. دیگر ماژول برنده شده در این هکاتون قادر است تا با تبدیل‌کردن یک گوشی موتو زد به یک گلوکومتر، به افراد دیابتی اجازه دهد تا  قند خون خود را تست کنند. آخرین ماژول منتخب قرار است به کمک پلیس‌ها بیاید. ماژول ModCoholic قادر است تا میزان الکل موجود در خون و قانونی و یا بیشتر از حد مجاز بودن آن را تنها با بازدم افراد مشکوک تشخیص دهد. گفتنی است هکاتون بعدی در شهر شنژن کشور چین برگزار خواهد شد؛ افراد منتخب در این مسابقه ایده‌های خود را در مقر موتورولا در شهر شیکاگو به نمایش گذاشته و درباره چگونه ارائه محصولات خود به فروشگاه‌ها آموزش می‌بینند.


پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*