مشکل پخش صدای گوگل پیکسل در آپدیت امنیتی ماه فوریه حل شده است

چندی پیش در گزارشی برایتان از مشکل پخش صدای گوگل پیکسل (Google Pixel) نوشتیم و مشاهده کردید که طبق گزارش شکایات کاربران این دیوایس، هنگامی که ولوم صدای در حال پخش بالا می‌رفت، کیفیت صدا به شدت افت میکرد و لرزش‌های پراکنده، امکان لذت بردن از صدای این گوشی را عملا از بین می‌برد.

در آن زمان گمانه‌زنی‌هایی وجود داشت مبنی بر این که این مشکل به موارد سخت افزاری گوگل پیکسل مربوط می‌شود و در واقع گوگل برای رفع آن لازم است که واحدهای باقی مانده از این گوشی در بازار را جمع‌آوری کند. اما حالا در کامل تعجب مشخص شده است که مشکل پخش صدای گوگل پیکسل منشا سخت افزاری ندارد و با ارائه‌ی یک به‌روزرسانی نرم افزاری قابل حل خواهد بود.

این ادعا به دلیل آن مطرح شده است که بعد از انجام آپدیت امنیتی مربوط به ماه فوریه که چندی پیش عرضه شده است، کاربران گزارش داده‌اند که مشکل پخش صدای گوگل پیکسل حل شده است و بعد انجام به‌روزرسانی، دیگر آن افت کیفیت در ولوم‌های بالا مشاهده نمی‌شود. بنابراین اگر شما نیز این مشکل را بر روی گوشی مدل پیکسل خود تجربه کرده‌اید، کافی است که این آپدیت امنیتی را دریافت و نصب نمایید تا مشکل به سادگی حل شود؛ حتی ویدیویی منتشر شده است که نشان می‌دهد این مشکل در آپدیت امنیتی مخصوص ماه ژانویه در جای خود باقی است، اما بعد از نصب آپدیت ماه فوریه، پخش صدا به حالت عادی برمی‌گردد و مشکل برطرف می‌شود.

مشکل پخش صدای گوگل چگونه مطرح و چگونه حل شد؟

در حال حاضر آپدیت امنیتی مخصوص ماه فوریه‌ی مربوط به سیستم عامل اندروید عرضه شده است و کاربران گوگل پیکسل نیز در کنار دیگر دیوایس‌های اندرویدی قادر به دریافت و نصب آن خواهند بود. البته نکته‌ی عجیبی که گوگل نیز تا به حال درباره‌اش اظهار نظر نکرده، این است که معمولا چنین مشکلاتی از طریق آپدیت‌های نرم افزاری برطرف می‌شوند و کمتر دیده‌ایم که چنین ایراداتی از طریق یک بسته‌ی امنیتی حل شوند.

در ضمن لازم است این نکته را هم بدانید که بسیاری از کارشناسان هنگام تست و بررسی نسل جدید گوشی‌های گوگل، به مشکل پخش صدای گوگل پیکسل برنخورده‌اند و هنوز مشخص نیست که این مشکل به چه دلیلی ایجاد شده، در چه میزان از گوشی‌های سری پیکسل وجود دارد و گوگل از چه طریقی آن را در این آپدیت امنیتی برطرف کرده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*