تاریخ رونمایی از هواوی آنر وی 9 با 6 گیگابایت رم و دوربین دوگانه مشخص شد

تاریخ رونمایی از هواوی آنر وی 9 با 6 گیگابایت رم و دوربین دوگانه مشخص شد

گویا هواوی قصد دارد یک گوشی جدید از سری آنر خود را در ماه میلادی جاری رونمایی کند و طبق تیزر تبلیغاتی جدیدی که از این محصول منتشر شده است، به نظر می‌رسد که در تاریخ بیست و یکم فوریه (۳ اسفند ماه) یعنی درست یک هفته قبل از برگزاری کنگره جهانی موبایل (MWC 2017) در بارسلون اسپانیا، مراسم رونمایی از این محصول تحت عنوان هواوی آنر وی 9 (Huawei Honor V9) توسط برند چینی برگزار خواهد شد.

البته این محصول چندی قبل نیز در تست‌های نهاد استانداردگذاری تنا در کشور چین شرکت کرده بود و اگر اطلاعات منتشر شده در آن تست‌ها دقیق بوده باشند، انتظار داریم که هواوی آنر وی 9 به یک پردازنده‌ی بسیار قدرتمند هشت هسته‌ای که در فرکانس ۲.۴ گیگاهرتزی کلاک شده، مجهز شود. یک نمایشگر ۵.۷ اینچی با رزولوشن کواد اچ دی، دو مدل با حافظه‌های رم ۴ و ۶ گیگابایتی و فضای ذخیره‌سازی داخلی ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی نیز از دیگر مشخصات آن محسوب می‌شوند.

در بحث امکانات تصویربرداری نیز هواوی آنر وی 9 بسیار قدرتمند عمل کرده و دوربین دوگانه‌ی این گوشی جذاب که بر روی پنل پشتی آن قرار گرفته است، از دو سنسور ۱۲ و ۲ مگاپیکسلی تشکیل خواهد شد. یک دوربین ۸ مگاپیکسلی بر روی پنل جلویی وجود خواهد داشت که برای تصویربرداری سلفی و چت ویدیویی به کار خواهد رفت.

تاریخ رونمایی از هواوی آنر وی 9 با 6 گیگابایت رم و دوربین دوگانه مشخص شد

مشخصات فنی گوشی هواوی آنر وی 9

گفتنی است که این اسمارت فون جدید قرار است ۱۵۷ میلی‌متر طول، ۷۷.۵ میلی‌متر عرض و ۶.۹۷ میلی‌متر ضخامت داشته باشد. هواوی آنر وی 9 در مجموع ۱۸۴ گرم وزن خواهد داشت و سیستم عامل اندروید ۷ نوقا نیز به طور پیش‌فرض بر روی آن نصب خواهد بود تا خریداران یک پکیج کامل و کاربردی از لحاظ سخت افزار و امکانات نرم افزاری را دریافت نمایند. یک باتری با ظرفیت شارژدهی ۳۹۰۰ میلی‌آمپر ساعتی قرار است وظیفه‌ی تامین انرژی گوشی را برعهده خواهد داشت و سنسور اثر انگشت نیز برای تایید هویت کاربران به کار خواهد رفت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*