HMD فروش گوشی نوکیا 6 را به صورت فلش انجام نخواهد داد

HMD فروش گوشی نوکیا 6 را به صورت فلش انجام نخواهد داد

گوشی اندرویدی نوکیا 6 (Nokia 6) که بار محبوبیت این برند فنلاندی را یکجا بر دوش می‌کشد، به دیوایس بسیار محبوبی در چین تبدیل شده است و بعد از هر مرتبه فروش آنلاین، تنها در عرض چند دقیقه تمام ظرفیت ارائه شده برای آن به اتمام می‌رسد و کاربران علاقه‌مند برای خرید این دیوایس باید تا یک دوره‌ی دیگر منتظر بمانند.

کمپانی HMD که مالکیت گوشی‌های تحت برند نوکیا و فروش آنها را بر عهده دارد، تا به حال درباره‌ی آمار دقیق فروش این محصول و میزانی که در هر نوبت از فروش برای عرضه به مخاطبان تهیه می‌شود، هیچ صحبت دقیقی به میان نیاورده است. در واقع گوشی نوکیا 6 که اولین گوشی برند نوکیا تحت کمپانی اچ ام دی محسوب می‌شود، در کشور چین تنها بر روی وب‌سایت خرده‌فروشی آنلاین JD.com به فروش می‌رسد و هر مرتبه نیز در عرض چند دقیقه تا نهایتا چند ساعت تمام ظرفیت انبار به پایان رسیده است.

اچ ام دی به تازگی تایید کرده است که فروش این اسمارت فون محبوب در کشور چین را به صورت طرح تجاری فلش (Falsh Sale) به انجام نخواهد رساند. بسیاری از برندهای تولیدکننده‌ی گوشی هوشمند در کشور چین از این مدل برای فروش محصولات خود استفاده می‌کنند، اما اچ ام دی به دلیل ناتوانی در تکمیل تقاضا و پاسخگویی به سفارش کاربران، قصد ندارد از این مدل برای فروش گوشی نوکیا 6 استفاده کند.

بسیاری از کاربران موفق به خرید گوشی نوکیا 6 نشده‌اند

فروش این اسمارت فون تا به حال در چند نوبت مختلف بر روی JD.com انجام شده است که البته هر نوبت به دلیل موجودی بسیار کم، تعداد زیادی از خریداران نتوانسته‌اند آن را تهیه کنند. البته اچ ام دی اعلام کرده است که با توجه به نزدیک شدن به پایان ایام تعطیلات سال نوی چینی و کاهش موج خرید‌های مربوط به این دوره، آنها قادر خواهدن بود که تولید نوکیا 6 را به سطح مطلوبی رسانده و موجودی انبار‌هایشان را تکمیل نمایند. متن زیر به صورت رسمی از سوی این کمپانی منتشر شده است:

در حقیقت ما موجودی اختصاص داده شده به این گوشی در JD.com را سه مرتبه پر کرده‌ایم که هر بار این موجودی در عرض چند دقیقه یا چند ساعت به اتمام رسیده است؛ این همان دلیلی بوده که ممکن است برخی از کاربران با مشاهده‌ی آن احساس کنند که ما فروش این محصول را به صورت فلش انجام می‌دهیم. ما تامین موجودی JD را به طور مرتب انجام خواهیم داد و حالا که تعطیلات سال نوی چینی به پایان رسیده است و اکثر افراد به کارهای خود بازگشته‌اند، شما می‌توانید انتظار افزایش موجودی بیشتری را در طی روزها و هفته‌های آینده داشته باشید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. پس کی میخواد بیا ایران؟ البته اگر قیمتش مناسب،حقیقی و معقول باشه میخرمش اما اگر بالای ۲۴۵ضربدر ۳۸۰۰ تومان باشه نمیخرم