گوشی های جدید نوکیا

رد پای مایکروسافت در گوشی های جدید نوکیا

زمانی‌که شرکت فنلاندی اچ ام دی گلوبال (HMD Global) بخش تلفن های هوشمند نوکیا را از مایکروسافت خرید، همه در انتظار آینده‌ای روشن برای این شرکت بودند. علاوه بر نام تجاری، این شرکت تمامی کارخانه‌هایی که مسئول تولید گوشی های نوکیا بودند را نیز خریداری کرد. ولی با توجه به اطلاعات جدیدی که توسط یکی از منابع روسی منتشر شده، هنوز هم رد پای مایکروسافت در گوشی های جدید نوکیا دیده می‌شود!

گوشی های جدید نوکیا

آیا واقعا مایکروسافت در ساخت گوشی های جدید نوکیا دخالت دارد؟

همان‌طور که در تصویر بالا نیز می‌بینید، گوشی نوکیا 150 (Nokia 150) اواخر ماه دسامبر آماده شده بود اما به جای نام شرکت اچ ام دی، عبارت “Microsoft Mobile (Vietnam) LLC” همراه با آدرس کارخانه در مدارک مربوطه ذکر شده است. در واقع هنوز نام این کارخانه (و شاید دیگر کارخانه‌های خریداری‌شده) تغییر نکرده است.

تصویر مربوط به شارژ گوشی نوکیا 150 نیز بی‌توجهی سازندگان را نشان می‌دهد چراکه لوگوی مایکروسافت هم‌چنان روی آن قرار دارد، در حالی‌ که این گوشی در یکی از کارخانه‌‌های شرکت چینی فاکسکان تولید شده است!

گوشی های جدید نوکیا

اگرچه برخی از رسانه‌ها چنین تصاویر و اشتباهاتی را ناشی از بی‌توجهی مدیران می‌دانند، اما می‌توان نسبت به دخالت مایکروسافت در تولید محصولات آینده نوکیا نیز شک کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*