مشاهده PDF در آفیس

افزوده شدن قابلیت مشاهده PDF در آفیس به ورژن مخصوص اندروید

تیم مایکروسافت آفیس اخیرا به روزرسانی جدیدی را برای هر سه اپلیکیشن تحت مالکیت خود یعنی ورد (Word)، اکسل (Excel) و پاورپوینت (PowerPoint) عرضه کرده است. ویژگی‌های جدید اعم از امکان مشاهده PDF در آفیس ورد که در آپدیت اخیر گنجانده‌ شده‌اند، اکنون برای آن دسته از کاربرانی که در طرح Insider Program ثبت نام کرده‌اند، قابل دسترسی است، اما انتظار می‌رود تا مایکروسافت نسخه نهایی آن‌ها را نیز به زودی عرضه کند.

برای آنهایی که هنوز به عضویت مایکروسافت آفیس اینسایدر در انجمن اندروید درنیامده‌اند، در ادامه ویژگی‌هایی که در صورت استفاده از هر یک از سه اپلیکیشن یاد شده دریافت می‌کنند را ذکر می‌کنیم. پیش از همه باید به قابلیت مشاهده PDF در آفیس ورد اندروید اشاره کنیم. در نظر داشته باشید پیش از این نیز امکان مشاهده PDF با استفاده از وان درایو (OneDrive) وجود داشت، اما مایکروسافت تصمیم گرفته تا این ویژگی پرکاربرد را به اپلیکیشن محبوب خود بیاورد.

برای مشاهده PDF در آفیس دیگر نیازی به استفاده از وان درایو نیست

علاوه بر آن، کاربران بعد از دریافت به‌روزرسانی نرم افزار اکسل اندروید خود قادر خواهند بود تا اسکریپت‌ها و اسناد دارای جداول کوئری (Query Table) را به همراه پارامترهای آن‌ها باز کنند. در نهایت از این پس هر سه نرم افزار آفیس اندروید به کاربران اجازه می‎‌دهند تا افکت‌های سایه و بازتاب را به منظور بهبود کیفیت تصاویر موجود در اسنادشان به آن‌ها اضافه کنند. برای انجام این کار می‌بایست یک تصویر را وارد کرده و بعد از انتخاب آن، از تب تصاویر، افکت مورد نظر را برای اعمال انتخاب کنید. با وجود کاربردی بودن تمامی این امکانات، قابلیت مشاهده PDF در آفیس ورد اندروید بیش از بقیه چشم‌نوازی می‌کنند. مجددا در نظر داشته باشید ویژگی‌های جدید اکنون تنها برای اعضای آفیس اینسایدر قابل دسترسی است، اما بدون شک در چند هفته آینده برای استفاده عموم کاربران عرضه خواهند شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*