انتشار آپدیت اندروید نوقا برای آنر 8 از فردا آغاز می‌شود

انتشار آپدیت اندروید نوقا برای آنر 8 از فردا آغاز می‌شود

کمپانی آنر به طور رسمی تایید کرده است که عرضه‌ی آپدیت اندروید نوقا از فردا برای تمام کاربران گوشی آنر 8 (Honor 8) در سراسر جهان آغاز خواهد شد. بنابراین اگر شما نیز از کاربران این اسمارت فون محسوب می‌شوید، از ساعات پایانی امروز منتظر دریافت نوتیفیکیشن این به‌ روز رسانی باشید تا بعد از آن بتوانید جدیدترین نسخه از پلتفرم موبایلی گوگل را به صورت OTA بر روی دیوایس خود دریافت و نصب کنید.

مسئولان این برند چینی تایید کرده‌اند که عرضه‌ی این آپدیت از فردا آغاز شده و تا پایان ماه فوریه (۱۳ اسفند ماه) ادامه خواهد داشت. پیش‌بینی می‌شود که در این مدت تمام دیوایس‌های آنر 8 در سراسر جهان به اندروید نوقا مجهز شده باشند. آپدیت اندروید نوقا تعداد زیادی از قابلیت‌های جدید را برای این گوشی نسبتا گران‌قیمت برند آنر به ارمغان خواهد آورد و علاوه بر این امکانات، کاربران این دیوایس به ورژن ۵.۰ از رابط کاربری اختصاصی هواوی یعنی EMUI مجهز خواهند شد.

این رابط کاربری علاوه بر تغییرات ظاهری که زیبایی و تنوع جالب توجهی را به آنر 8 اضافه می‌کنند، سرعت جا‌به‌جایی بین بخش های مختلف رابط کاربری را نیز بالاتر خواهند برد و با تمرکز بر روی بهینه‌سازی عملکرد، سرعت بالاتر و مصرف باتری پایین‌تری را به ارمغان خواهد آورد. در تصویر تبلیغاتی زیر که به طور رسمی برای معرفی قابلیت‌های این نسخه‌ی جدید از رابط کاربری اختصاصی هواوی منتشر شده است، می‌توانید تعدادی از مهمترین ویژگی‌های جذاب آن را مشاهده کنید:

انتشار آپدیت اندروید نوقا برای آنر 8 از فردا آغاز می‌شود

امکانات جدید اندروید نوقا برای آنر 8

در EMUI به طور هوشمند و با انتخاب کاربر، آن دسته از اپلیکیشن‌هایی را که نباید انرژی بیش از حدی از باتری بگیرند، می‌توان انتخاب کرد تا مصرف باتری به شکل قابل توجهی کاهش یابد. همچنین اندروید نوقا برای آنر 8 امکاناتی نظیر حالت استفاده از اپلیکیشن‌ها به شکل چند پنجره‌ای، قابلیت app drawer به همراه امکان دسترسی از هوم اسکرین و حالتی تحت عنوان eye comfort که باعث راحتی بیشتر کار با گوشی هوشمند برای مدت طولانی خواهد شد.

اگر پیش از این رابط کاربری جدید هواوی را بر روی گوشی هواوی میت ۹ (Huawei Mate 9) دیده باشید، آپدیت اندروید نوقا برای آنر 8 نیز تقریبا همان ظاهر و محیط را در اختیارتان قرار خواهد داد. گفتنی است که اگر فردا نوتیفیکیشن دریافت این به‌روزرسانی را به طور خودکار دریافت نکردید، کافی است که هنگام اتصال به اینترنت، وارد بخش تنظیمات شوید و به سراغ گزینه‌ی System Update بروید. سپس بر روی گزینه‌ی “CHECK FOR UPDATES” تپ کنید تا اگر جدیدترین ورژن اندروید برای گوشی شما عرضه شده است، آن را به طور رایگان دریافت و نصب نمایید؛ این کار را هر چند ساعت یک بار تکرار کنید تا مطمئن شوید که آپدیت اندروید نوقا برای دیوایس شما منتشر شده است و یا خیر.

مسئولان آنر در انتها خاطرنشان کرده‌اند که عرضه‌ی این آپدیت برای گوشی ۲۵۰ دلاری آنر ۶ ایکس، برای سه ماهه‌ی دوم سال ۲۰۱۷ (از ماه آوریل تا ژوئن) برنامه‌ریزی شده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. سلام.دوستان بین این گوشی یعنی آنر 8 و آنر 6 ایکس کدومش مادون قرمز داره(ریموت کنترل)؟

  2. تکلیف پرچمدار سال 2015 (p8) مشخص نشد هنوز!!!!!!!!؟ خسته شدیم اه.

  3. ااااااخ‌ جوووون بلاخره میاااااد فردااا اپدیت میکنم حتما