گوشی بلو تانک اکسترم 5.0

گوشی بلو تانک اکسترم 5.0 ؛ سخت افزاری ضعیف اما مقاومتی مثال زدنی

بلو تانک اکسترم 5.0 (Blu Tank Xtreme 5.0) نام یک گوشی ضد ضربه از جنس کائوچو بوده که با تاییدیه IP65 کاملا در برابر آب، گرد و غبار مقاومت می‌کند. این گوشی از سخت افزار ضعیفی نظیر رم 1 گیگابایتی، یک چیپست رده ابتدایی و باتری 3000 میلی‌آمپر ساعتی بهره‌مند بوده و با قیمت حدودی 130 دلار به فروش می‌رسد.

اگر طی چند سال اخیر به دنبال خرید یک گوشی متناسب با بودجه در نظر گرفته حداقلی بوده‌اید، بدون شک در بین گزینه‌هایتان محصولی از شرکت “Blu” نیز وجود داشته است. کمپانی Blu در اصل یک شرکت آمریکایی مستقر در فلوریدا بوده که سیاست خود را بر عرضه گوشی های مقرون به صرفه تنظیم کرده است. اگر چه این برند آمریکایی نتوانسته جایگاه خوبی را در بازارهای بین‌المللی برای خود دست و پا کند، اما آن‌ها همچنان در جستجو هستند تا بتوانند با نفوذ هرچه بیشتر به بازارهای جهانی نام محصولات خود را سر زبان‌ها بیندازند.

بر همین اساس این کمپانی اخیرا از یک گوشی هوشمند مقرون به صرفه دیگر به نام بلو تانک اکسترم 5.0 (Blu Tank Xtreme 5.0) رونمایی کرده است که محصولی متفاوت نسبت به آن چیزیست که شرکت آمریکایی بلو تا به امروز روانه بازار کرده است. شاید برای به دست آوردن محصول جدید این کمپانی طرفدارانی وجود نداشته نباشند که حاضر به شکستن دست و پا باشن و یا هرطور که شده آن را خریداری کنند، اما همچنان شرکت بلو سیاست خودش را در پیش گرفته است تا آهسته آهسته و با گام‌هایی کوتاه نام برند خود را به جهانیان بشناساند.

گوشی بلو تانک اکسترم 5.0

همانطور که از نام این گوشی مشخص است، بلو تانک اکسترم 5.0 را باید نسخه موبایل تانک ام 4 شرمن (M4 Sherman) بدانیم که از مقاومتی ستودنی برخوردار است. بدنه‌ی این گوشی از جنس کائوچو بوده که با یک فریم ضد شوک و تاییدیه IP65 (ضد آب، ضد گرد و غبار) همراه خواهد بود. این بدان معناست که شما می‌تواند هر مکان خطرناک و پر حادثه‌ای که خواستید گوشی بلو تانک اکسترم 5.0 را با خود حمل کنید و خیالتان بابت سالم ماندن آن راحت باشد.

مشخصات گوشی بلو تانک اکسترم 5.0

بر روی قاب جلویی گوشی جدید شرکت بلو شما می‌توانید یک نمایشگر با وضوح HD بیابید که توسط محافظ گوریلا گلس 3 پوشیده شده است. این محافظ از حوادث و ضربات احتمالی بر روی نمایشگر گوشی شما محافظت خواهد کرد، هرچند که نسل‌های جدیدتر این محافظ از توانایی به مراتب بیشتری جهت سالم نگه داشتن نمایشگر گجت های هوشمند لمسی برخوردار هستند.

در زیر قاب این گوشی نیز می‌توانیم یک چیپست 6580 شرکت مدیاتک، 1 گیگابایت رم، باتری 3000 میلی‌آمپر ساعتی، دوربین 5 مگاپیکسلی سلفی و پشتی، سیستم عامل اندروید 6 مارشمالو و همچنین یک حافظه 8 گیگابایتی داخلی بیابیم که البته می‌توان آن را تا مرز 64 گیگابایت افزایش داد. بدون شک این مشخصاتی نخواهد بود که هر کسی این روزها به دنبال داشتن آن در تلفن همراهش است، اما به یاد داشته باشید که اگر شما به دنبال یک گوشی ضد ضربه برای شغل سفت و سخت و البته پرخطر خود هستید، می‌توانید حساب ویژه‌ای بر روی بلو تانک اکسترم 5.0 باز کنید. لازم به ذکر است که این محصول از همین امروز با قیمت 129.99 دلار به فروش می‌رسد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*