بعضی از گوشی های آیفون 7 مشکی مات دارای مشکل ریختگی رنگ هستند

بعضی از گوشی های آیفون 7 مشکی مات دارای مشکل ریختگی رنگ هستند

در ماه سپتامبر سال میلادی گذشته و هنگام رونمایی از گوشی های آیفون سری 7 (iPhone 7) و 7 پلاس اپل اعلام کرد که دو گزینه‌ی رنگی جدید شامل مشکی مات و مشکی براق (جت بلک) به گزینه‌های رنگی قبلی اضافه خواهند شد. در همان زمان این کمپانی به طور رسمی خاطرنشان کرد که مدل جت بلک به سبب ترکیبات خاص و جنس بدنه‌اش، به شدت مستعد دریافت و نمایش خط و خش‌های جزئی است و از همین رو کاربران باید مراقبت دقیق‌تری از آن به عمل بیاورند. اما حالا مشخص شده است که آیفون 7 مشکی مات نیز دارای مشکلاتی است که گویا اپل از آنها خبر نداشته است.

طبق گزارشات ارسال شده از سوی کاربران در انجمن‌‌های پشتیبانی محصولات اپل، به نظر می‌رسد که تعدادی از گوشی های آیفون 7 مشکی مات دارای مشکلات ریختگی رنگ هستند و رنگ از بدنه‌ی این دیوایس‌ها به حالت رنده‌ شده، جدا می‌شود. اکثر گزارش‌هایی که از سوی این کاربران ارسال شده و البته تعداد آنها نیز رو به افزایش بوده است، مربوط به ریختگی رنگ در اطراف دکمه‌های فیزیکی بر روی لبه‌های چپ و راست دیوایس و البته قسمت اطراف اسپیکرهای پایین گوشی بوده است؛ نمونه‌ای نیز از ریختگی و جدا شدن رنگ از روی پنل پشتی آیفون 7 مشکی مات حکایت دارد که نمونه‌ای از تصاویر ارسال شده توسط این کاربران را در زیر مشاهده می‌کنید:

مشکل ریختگی رنگ آیفون 7 مشکی مات در حال افزایش است

اولین گزارش درباره‌ی ریختن رنگ و جدا شدن قسمت‌هایی از سطح بدنه‌ی این مدل در ماه نوامبر و حدود دو ماه بعد از رونمایی سری آیفون‌های 7 منتشر شده است و حالا بعد از گذشت زمان بیشتر، شکایات متعددی در این باره به گوش می‌رسد. گفته می‌شود که هم گوشی آیفون 7 مشکی مات دارای قاب محافظ و هم آنهایی که قابی نداشته‌اند، به این مشکل دچار شده‌اند و از آنجایی که خدمات وارانتی اپل نیز این موضوع را پوشش نمی‌دهد، احتمالا این دسته از کاربران قادر به دریافت یک گوشی جدید نخواهند بود.

بعضی از گوشی های آیفون 7 مشکی مات دارای مشکل ریختگی رنگ هستند

اگر شما عزیزان گجت نیوزی هم دارای یک آیفون 7 مشکی مات و یا مدل 7 پلاس این مدل هستید، می‌توانید این مشکل را در بخش نظرات با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید. گزارش‌های ارسال شده از سوی کاربران در انجمن‌های رسمی اپل در این لینک قابل مشاهده هستند و خودتان نیز می‌توانید بعد از عضویت، گزارش شکایت خود را در آنجا به گوش مسئولان اپل برسانید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. اینقدر شایعه سازی نکنین .دوستانی هم که ندارن نظر ندن.درسته چون مشکیه و رنگ زیرش سیفده اگه خش بیفته اینطوری میشه ولی عمرا اگه خودش رنگش بره .حتی با کلید هم نمیتونین روش خی بندازین .تنها راهی که دقیقا گ.شی مثل عکس های بالا میشه اینکه از دستتون افتاده باشه چون اگه از دستتون بیفته متمااااااااااااا باشید یکم هم که شده رنگش میره .من خودم دارم زیادم افتاده ولی کلا رنگ رفته گی هاش اندازه یه سوزن ته گرد هم نیست تازه مال من رو سرامیک افتاد حتی یه بار از صفحه نمایشم افتاد ولی هیچیش نشد

  2. وقتی که سنګه پا رو جایه ګوشی به مردم میدن همین میشه خخخخخ