ایوان بلس: گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس دو نسخه پرچمدار سامسونگ خواهند بود

ایوان بلس یکی از بزرگترین افشاکننده‌های دنیای تکنولوژی رسما تایید کرد که سامسونگ در کنار گوشی گلکسی اس 8 (Samsung Galaxy S8) از گوشی گلکسی اس 8 پلاس (+Samsung Galaxy S8) نیز رونمایی خواهد کرد.

ال جی جی 6 (LG G6) و گلکسی اس 8 سامسونگ دو گوشی هوشمند بزرگ سال 2017 میلادی هستند که تا چند هفته دیگر از آن‌ها رونمایی خواهد شد. آنطور که گفته می‌شود، ال جی زودتر از رقیب دیرینه خود قصد دارد از گوشی پرچمدار خود رونمایی کند و به همین خاطر ناچار است در گوشی LG G6 به جای چیپست اسنپدراگون 835 کوالکام از یک چیپست اسنپدراگون 821 استفاده کند.

این چالش جدیدی را در دنیای موبایلی به وجود آورده است و باید دید که آیا چیپست ضعیف‌تر باعث کاهش فروش جی 6 می‌شود یا عرضه دیرهنگام‌تر، گوشی های سری اس 8 را کم فروغ‌تر از این محصول می‌کند! به همین خاطر ما تا پیش از این شنیده بودیم که سامسونگ قصد دارد برای جبران فاجعه نوت 7 طرفداران گوشی های هوشمند خود را سورپرایز کند که به طبع می‌تواند مدت زمان بیشتری را بطلبد اما نمی‌دانستیم که این اتفاق چیست. حال به لطف ایوان بلس، افشا کننده معروف دنیای تکنولوژی این را می‌دانیم که خانواده گوشی های سری اس 8 شامل دو مدل اصلی گلکسی اس 8 و همچنین گلکسی اس 8 پلاس (+Samsung Galaxy S8) خواهند بود.

گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس

مدل گلکسی اس 8 پلاس سامسونگ به صورت +Galaxy S8 نوشته می‌شود

درست همانند خانواده گوشی های گلکسی اس 7 و اس 6 که دو سال گذشته شاهد عرضه آن‌ها بودیم، ظاهرا گلکسی اس 8 نیز شامل دو نسخه متفاوت است اما این بار با نسل‌های گذشته فرق می‌کند. در واقع تفاوت اصلی این دو مدل اندازه نمایشگرهای آنها است. هرچند به نظر می‌رسد بر خلاف مدل های اج گلکسی اس 7 و اس 6، هر دو گوشی های گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس از نمایشگرهایی خمیده با حداقل حاشیه تصویر برخوردارند. ما انتظار داشتیم مدل پلاس این گوشی همانند آیفون 7 پلاس (iPhone 7 Plus) به صورت “Galaxy S8 Plus” نوشته شود، اما ایوان بلس منبع مورد اعتماد ما ادعا می‌کند که این لوگو به صورت “+Galaxy S8” نوشته خواهد شد. به نظر می‌رسد که سامسونگ این کار را تنها برای ایجاد نقطه تمایز با اپل انجام خواهد داد.

مشخصات احتمالی گلکسی اس 8 / گلکسی اس 8 پلاس 

تا پیش از این شنیده بودیم که گوشی گلکسی اس 8 مجهز به یک نمایشگر 5.7 اینچی است و در آن سمت گلکسی اس 8 پلاس همراه با یک نمایشگر بزرگتر 6 اینچی روانه بازار می‌شود. این یک جهش بزرگ نسبت به سال گذشته است، چرا که گلکسی اس 7 و اس 7 اج به ترتیب از نمایشگرهایی 5.1 اینچی و 5.5 اینچی برخوردار بودند. هرچند این نمایشگر بزرگتر در نسل جدید گوشی های سامسونگ چندان هم باعث بزرگ‌تر شدن ابعاد کلی گوشی نخواهد شد، شایعات حاکی از آن است که گوشی های خانواده گلکسی اس 8 از حاشیه‌های حداقلی نمایشگر برخوردار خواهند بود.

اگر شایعاتی که وجود دارد واقعی باشد، سامسونگ از دو گوشی گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس خود در ماه مارس پیش رو (فروردین 96) رونمایی خواهد کرد. این گوشی ها مجهز به یک چیپست اسنپدراگون 835، نمایشگر خمیده با حداقل حاشیه، دستیار شخصی Bixby مجهز به هوش مصنوعی و بهترین قابلیت‌های یک گوشی هوشمند هستند. بدون شک از همین حالا باید این دو محصول را جزو بهترین های سال 2017 میلادی بدانیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*