انتشار آپدیت اندوید نوقا برای اکسپریا ایکس پرفورمنس و وان ام 9 توسط اپراتور کانادایی

انتشار آپدیت اندوید نوقا برای اکسپریا ایکس پرفورمنس و وان ام 9 توسط اپراتور کانادایی

عرضه‌ی آپدیت های جدید سیستم عامل اندروید برای گوشی های مختلف از سازندگان مختلف، همه ساله روند بسیار نامشخص و ناهماهنگی را دنبال می‌کند و ممکن است در حالی که پرچمداران یک برند هنوز از آپدیت برخوردار نشده‌اند، کاربران گوشی های میان رده‌ی یک برند دیگر آن به روزرسانی را دریافت کنند! حالا در ادامه‌ی این روند، آپدیت اندروید نوقا برای دو گوشی اکسپریا ایکس پرفورمنس سونی (Sony Xperia X Performance) و اچ تی سی وان ام 9 (HTC One M9) از سوی یکی از اپراتورهای مخابراتی کشور کانادا آغاز شده است.

بعد از انتشار آپدیت اندروید نوقا برای این دو گوشی که از ساعاتی پیش توسط اپراتور Rogers آغاز شده است، ورژن سیستم عامل اکسپریا ایکس پرفورمنس و وان ام 9 را به اندروید ۷ ارتقا خواهد داد. البته برای اسمارت فون سونی، قابلیت پشتیبانی از تماس صوتی اینترنتی به صورت VoLTE نیز فراهم خواهد شد. در جدول زیر می‌توانید زمان‌بندی انتشار نسخه‌های مختلف اندروید و آپدیت های نرم افزاری از سوی این اپراتور مخابراتی برای گوشی‌های مختلف را مشاهده کنید:

انتشار آپدیت اندوید نوقا برای اکسپریا ایکس پرفورمنس و وان ام 9 توسط اپراتور کانادایی

این انتشار چه زمانی در کشورهای دیگر رخ می‌دهد؟

همانطور که در جدول بالا مشاهده می‌کنید، وضعیت عرضه‌ی آپدیت اندروید نوقا برای گوشی‌های پرچمدار سامسونگ یعنی گلکسی اس ۷ و اس ۷ اج نیز مشخص نیست و زمان آن در حالت «به زودی» قرار دارد. این موضوع برای گوشی موتو زد پلی کمپانی موتورولا نیز صدق می‌کند و همانطور که در ابتدای مطلب گفتیم، عرضه‌ی این آپدیت نرم افزاری در حالی برای محصولات میان‌ رده انجام می‌شود که هنوز انتشار آن برای تعدادی از پرچمداران اندروید آغاز نشده است!

در ضمن لازم است این نکته را نیز بدانید که عرضه‌ی یک آپدیت نرم افزاری از سیستم عامل اندروید برای مدل‌های خاصی از گوشی‌های هوشمند در کشورهای دیگر، می‌تواند نشانه‌ای از انتشار زودهنگام آن در سراسر جهان داشته باشد و از این رو می‌توانیم طی روزهای آینده، شاهد انتشار آپدیت اندوید نوقا برای اکسپریا ایکس پرفورمنس و وان ام 9 در کشورهای بیشتری باشیم. پیش از این نیز در گزارشی به این موضوع پرداخته شده بود که عرضه‌ی به‌روزرسانی جدیدترین نسخه از پلتفرم موبایلی گوگل برای مدل ایکس پرفورمنس از ماه بهمن آغاز خواهد شد و حالا شاهد اولین نشانه‌های عملی شدن آن وعده هستیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. برا نسخه جهانی خیلى وقته انجام شده،این برا نسخه اپراتوره که دیر تر انجام شده اما شما جوری نوشتین که انگار سونی هنوز آپدیت نوقا رو برا هیچ گوشی نداده