راهنمای خرید لوازم جانبی آیفون 7 و 7 پلاس

یکی از پر رونق‌ترین بازارهای تکنولوژی، بازار لوازم جانبی گوشی‌هاست که محصولاتش تنوع بسیار زیادی دارند و هرکس متناسب با سلیقه‌اش به خرید می‌پردازد. در ادامه مروری بر محبوب‌ترین لوازم جانبی آیفون 7 و 7 پلاس خواهیم داشت و نگاهی کلی به آن‌ها خواهیم انداخت.

لوازم جانبی آیفون 7 و 7 پلاس در دسته‌های گوناگونی جای می‌گیرند؛ قاب محافظ، محافظ نمایشگر، محافظ لنز دوربین، مبدل لایتنینگ به جک 3.5 میلی‌متری، کابل AUX مخصوص این پورت و غیره. در این مقاله سعی داریم تعدادی از لوازم جانبی پر کاربرد دو موبایل جدید اپل را به شما عزیزان معرفی کنیم و به بررسی اجمالی آن‌ها بپردازیم.

منتخب لوازم جانبی آیفون 7 و 7 پلاس

محافظ نمایشگر آیفون 7 و 7 پلاس

لوازم جانبی آیفون 7

قیمت: از 35 هزار تومان

یکی از مهم‌ترین و با ارزش‌ترین بخش‌های آیفون‌های جدید اپل، نمایشگر مجهز به فناوری لمس سه بعدی آن‌هاست که حساسیت بسیار بالایی نسبت به لمس کاربر از خود نشان می‌دهد. در صورتی که این صفحه ترک بردارد یا بشکند، به دلیل فناوری لمس سه بعدی آن هزینه تعویض بسیار سنگین 500 تا 600 هزار تومانی روی دست کاربر خواهد افتاد که به هیچ عنوان مطلوب نیست. بنابراین بیش از 90 درصد کاربران آیفون در ایران از محافظ صفحه نمایش برای تلفن هوشمندشان استفاده می‌کنند.

انواع گوناگونی از محافظ صفحه نمایش در بازار وجود دارد اما بیشتر کاربران به سراغ نمونه‌هایی از جنس پلاستیک فشرده یا شیشه موسوم به گلس می‌روند که امنیت بیشتری برای دستگاهشان به ارمغان می‌آورد. توصیه می‌کنیم شما هم از این نوع محافظ استفاده کنید. در نظر داشته باشید برخی از گلس‌های موجود در بازار تمام نمای جلویی موبایل را نمی‌پوشانند و قسمت‌هایی از کناره آن را به حال خود رها می‌کنند. در این صورت احتمال آسیب دیدن صفحه نمایش گوشی از طریق آزاد بودن کناره‌ها بسیار بالا می‌رود و پیشنهاد ما استفاده از گلس‌های سه بعدی است که علاوه بر نمایشگر، فضای اطراف دکمه Home و اسپیکر مکالمه را نیز می‌پوشاند و همچنین ظاهری زیباتر و طبیعی‌تر دارد.

محافظ لنز دوربین آیفون 7 و 7 پلاس

لوازم جانبی آیفون 7

قیمت: 10 الی 15 هزار تومان

همانطور که می‌دانید، دوربین اصلی تلفن‌های هوشمند اپل از آیفون 6 به بعد برآمدگی جزئی دارند اما در آیفون 7 و 7 پلاس این برآمدگی به اوج خود رسیده و لنز دوربین را در معرض خطر قرار می‌دهد. گرچه کاور روی این لنز از جنس یاقوت بوده و مقاومت بسیار بالایی در مقابل خراشیدگی از خود به نمایش می‌گذارد اما با این وجود احتیاط ایجاب می‌کند به فکر یک محافظ برای لنز گوشی‌تان باشید. محافظ لنز مورد بحث از کیفیت تصاویر ثبت شده نمی‌کاهد و همرنگ با بدنه دستگاه تولید می‌شود. معمولا این محافظ‌ها همراه با سوزن خارج کردن سیم‌کارت یا دیگر وسایل جانبی فروخته می‌شوند.

کابل صدای لایتنینگ Totu

لوازم جانبی آیفون 7

قیمت: 30 هزار تومان

این روزها کابل‌های AUX یکی از پرطرفدارترین لوازم جانبی بازار به شمار می‌آیند. بیشتر کابل‌های موجود در هردو سمت‌شان جک 3.5 میلی‌متری هدفون دارند که با 90 درصد گوشی‌ها سازگارند، اما نه با آیفون 7 و 7 پلاس. همانطور که می‌دانید اپل در آیفون‌های جدیدش جک 3.5 میلی‌متری هدفون را حذف کرده و کاربران ناچار به استفاده از پورت لایتنینگ هستند. خوشبختانه کابل صدای لایتنینگ توتو همگام با آیفون‌های روز طراحی شده و می‌توان با اتصال آن به گوشی‌های جدید اپل، در سایر لوازم صوتی موسیقی پخش کرد. کیفیت صدای پخش شده نیز در حد خوبی قرار دارد و به هیچ وجه شما را ناامید نخواهد ساخت.

مبدل صدای لایتنینگ Usams

لوازم جانبی آیفون 7

قیمت: 42 هزار تومان

بسیاری از افراد به موسیقی اهمیت زیادی می‌دهند و مبالغ گزافی بابت هدفون و هندزفری‌های خود می‌پردازند. بیشتر ابزار پخش موسیقی از جک 3.5 میلی متری استاندارد هدفون برخوردارند و با آیفون 7 سر سازگاری ندارند. آیا با خرید یکی از آیفون‌های جدید اپل باید قید هدفون یا هندزفری گران‌قیمت قدیمی خود را بزنید؟

خوشبختانه پاسخ خیر است. مبدل صدای لایتنینگ یوسامس با اتصال به پورت لایتنینگ دستگاه، علاوه بر در دسترس قرار دادن یک پورت لایتنینگ دیگر، امکان اتصال جک 3.5 میلی متری هدفون را نیز فراهم می‌کند. این گجت کوچک و ارزان قیمت می‌تواند علاوه بر پخش موسیقی با هدفون همزمان با شارژ شدن باتری گوشی، لذت شنیدن موسیقی را چندین برابر کند و تجربه‌ای مشابه یا حتی بهتر از آیفون‌های قدیمی را در اختیار کاربر قرار دهد.

قاب محافظ X-Level Knight

لوازم جانبی آیفون 7

قیمت: 30 هزار تومان

قاب X-Level Knight محافظ خوش دست و زیبایی است که بدنه آیفون شما را در برابر خط و خش و ضربه ایمن نگه می‌دارد. قسمت پشتی کیس برآمدگی کوچکی دارد که از لنز دوربین دستگاه محافظت می‌کند و هنگام سقوط گوشی، احتمال آسیب دیدن دوربین را به حداقل می‌رساند. در قسمت پایین قاب شیارهایی مشاهده می‌شوند که برای قرارگیری هرچه راحت‌تر گوشی در قاب تعبیه شده‌اند. نکته مثبت مهم درباره X-Level Knight وزن سبک آن بوده و همچنین ضخامت دستگاه را به میزان بسیار کمی افزایش می‌دهد که دیگر مزیت این قاب محسوب می‌شود.

محافظ ژله‌ای Nillkin Nature TPU

لوازم جانبی آیفون 7

قیمت: 30 هزار تومان

محافظ‌های ژله‌ای بدون هرگونه طرح اضافه‌ای از گوشی گران‌بهای شما محافظت می‌کنند. اما محافظ ژله‌ای Nature TPU محصول کمپانی نیلکین از مواد غیرسمی و سازگار با محیط زیست ساخته شده و نمای اصلی و زیبای آیفون 7 و 7 پلاس را به نمایش می‌گذارد. در طرفین این محافظ بافت ماتی وجود دارد که سبب محکم شدن گوشی درون قاب می‌شود و از لیز خوردنش جلوگیری می‌کند. اگر توانایی محافظت از دستگاهتان در برابر برخورد با اجسام نوک‌تیز را دارید، محافظ ژله‌ای Nillkin Nature TPU می‌تواند یکی از زیباترین و بهترین انتخاب‌های شما باشد.

قاب محافظ Baseus Super Slim

لوازم جانبی آیفون 7

قیمت: 35 هزار تومان

قاب محافظ بیسوس از مواد مرغوب و درجه یکی ساخته شده و از افتادن خط و خش روی گوشی شما جلوگیری می‌کند. ظاهر ساده و مدرن این قاب در عین زیبایی از تمامی نواحی گوشی محافظت می‌کند. ضخامت و وزن این محافظ بسیار کم در نظر گرفته شده و از خوش دستی آیفون 7 یا 7 پلاس شما نمی‌کاهد.

قاب محافظ Baseus Grain

لوازم جانبی آیفون 7

قیمت: 35 هزار تومان

Grain محصول دیگری از کمپانی بیسوس است که حالت ژله‌ای دارد؛ اما از محافظ‌های ژله‌ای مقاومت بیشتری نشان می‌دهد. دور تا دور گوشی توسط قسمت‌های لاستیکی محافظت می‌شود و در پشت شاهد طرح بافتی هستیم که به زیبایی محافظ می‌افزاید. ظاهر مدرن و کلاسیک در کنار محافظت بالاتر نسبت به قاب‌های ژله‌ای، Grain را در زمره قاب‌های پرطرفدار و با کیفیت آیفون‌های جدید اپل قرار می‌دهند.

قاب محافظ Rock Ring Holder Case M1

لوازم جانبی آیفون 7

قیمت: 40 هزار تومان

قاب محافظ راک M1 در پشت خود دارای یک حلقه فلزی با قابلیت چرخش 360 درجه‌ای است و از لیز خوردن گوشی در دستتان جلوگیری می‌کند. همچنین این حلقه می‌تواند به عنوان یک استند عمل کند و گوشی را به آن تکیه بدهید. جنس این حلقه از آهنربا بوده و می‌تواند به سایر اجسام فلزی و نگهدارنده‌های درون ماشین به خوبی متصل شود. از نقاط تمایز این کیس که بگذریم، جنس متریال استفاده شده در بدنه M1 از مواد درجه یک بوده که مقاومت بالایی از خود نشان می‌دهند و همچنین ظاهر زیبایی برای گوشی رقم می‌زنند.

قاب محافظ Usams Cool Series

لوازم جانبی آیفون 7

قیمت: 26 هزار تومان

محافظ سری Cool یوسامس در بالا و پایین به طرح مورب هاشوری مزین شده که علاوه بر زیبایی، از لیز خوردن گوشی هم ممانعت می‌کند. یوسامس برای تولید این قاب از TPU استفاده کرده و استقامت محصول خود را ارتقا بخشیده است. پر واضح است همانند همه ی قاب‌ها، قاب سری کول یوسامس دسترسی به پورت و دکمه‌های گوشی را محدود نمی‌کند.

محافظ چرمی Usams Protective Shell PU leather

لوازم جانبی آیفون 7

قیمت: 40 هزار تومان

محافظ چرمی کمپانی یوسامس در کنار وزن بسیار پایینش، ضخامت بسیار کمی هم دارد و تغییر محسوسی در ابعاد گوشی‌تان ایجاد نخواهد کرد. سطح قاب حالت پرز مانندی دارد که به چسبندگی به دست کمک شایانی می‌کند و امکان لیز خوردن گوشی را به حداقل می‌رساند.

قاب محافظ Rock Royce

لوازم جانبی آیفون 7

قیمت: 40 هزار تومان

راک رویس یکی از پرطرفدارترین کیس‌های آیفون در کشورمان است که از کیفیت ساخت بالایی بهره می‌برد. ظاهر زیبا و شیک قاب راک رویس جلوه‌ای ویژه به آیفون گران قیمت شما می‌بخشد و همچنین از دستگاه در برابر خط و خش و ضربه به خوبی محافظت می‌کند.

قاب محافظ Nillkin Synthetic Fiber

لوازم جانبی آیفون 7

قیمت: 50 هزار تومان

یکی از قاب‌های خاص در راهنمای خرید لوازم جانبی آیفون 7 و برادر بزرگترش، قاب سینتتیک فایبر ساخته شرکت نیلکین برشمرده می‌شود که علاوه بر ظاهری خاص، از استانداردهای نظامی نیز پشتیبانی می‌کند و مقاومت بسیار بالایی از خود به نمایش می‌گذارد؛ با این وجود پس از لمس بدنه قاب نرمی و لطافت را احساس خواهید کرد. کمپانی سازنده حتی ادعای ضدگلوله بودن خفیف محصولش را دارد که البته بیشتر به مزاح می‌ماند تا به واقعیت!

قاب محافظ Nillkin Youth

لوازم جانبی آیفون 7

قیمت: 44 هزار تومان

همانند بیشتر محصولات شرکت نیلکین، قاب یوث هم از مواد سازگار با محیط زیست تهیه شده و کیفیت بالایی دارد. چسبندگی سطح قاب با دست در حد مطلوبی قرار دارد و همچنین ظاهری اسپورت و زیبایی به تلفن همراهتان می‌بخشد. در پشت این محافظ، یک پایه استند تعبیه شده که برای تماشای فیلم می‌توان از آن بهره گرفت.

در نظر داشته باشید با توجه به عدم وجود نمایندگی رسمی شرکت‌های تولیدکننده لوازم جانبی در کشورمان، ممکن است قیمت‌ها کمی متفاوت از آنچه در مقاله مشاهده می‌کنید باشند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*