ترسناک ترین وسیله بازی

مجله ویدیویی هفته: از ترسناک ترین وسیله بازی در جهان تا سفر ارزان به دور دنیا

در مجله ویدیویی این هفته گجت نیوز می‌توانید 5 ویدیوی جالب و تماشایی را که در دنیای اینترنت منتشر شده، تماشا کنید. مجله ویدیویی این هفته شامل ویدیوهایی از سفر به دور دنیا با گوگل مپ، تصاویر میکروسکوپی از رشد بلورهای کلرید آمونیوم، سرب و نقره، ترسناک ترین وسیله بازی جهان و حرکات نمایشی در تونل باد می‌شود که شما در ادامه می‌توانید آن‌ها را مشاهده و دانلود کنید.

مجله ویدیویی هفته (24 بهمن 1395)

1. سفر ارزان به دور دنیا با بیش از 3 هزار و 300 تصویر گوگل مپ

برنامه‌ریزی کردن برای یک سفر به دور دنیا بسیار سخت و طاقت‌فرسا است اما شما می‌توانید در وقت و پول خود صرفه‌جویی کنید و با این ویدیوی هایپرلپس، برخی از محبوب‌ ترین مقاصد گردشگری دنیا را مشاهده کنید. این ویدیوی دیدنی با استفاده از 3 هزار و 305 تصویر گوگل مپ تهیه شده است؛ بنابراین بر روی صندلی خود بنشینید و به دور دنیا سفر کنید.

2. تصاویر میکروسکوپی از رشد سریع و جنگل‌مانند بلورهای کلرید آمونیوم

به نظر می‌رسد که اکنون جهان پر از چیزهای زشت و وحشتناک شده است اما با استفاده از یک میکروسکوپ، هنوز هم می‌توانید زیبایی‌های بسیاری را مشاهده کنید. در تصاویر مشاهده می‌کنید که این بلورهای میکروسکوپی همانند یک جنگل پر از درختان بلند و تنومند رشد می‌کند. چیزی که شما در این ویدیو مشاهده می‌کنید، کریستال کلرید آمونیوم است که رنگدانه‌های قرمز برای افزایش کنتراست تصاویر به آن اضافه شده است. کلرید آمونیوم ماده‌ای است که در بسیاری از چیزها مانند شامپو و باتری استفاده می‌شود.

3. حرکات نمایشی در تونل باد

هرساله مسابقاتی برای ورزشکاران چتربازی و حرکات موزون برگزار می‌شود که در یک تونل باد به انجام حرکات نمایشی می‌پردازند. در این ویدیو یک ورزشکار 16 ساله‌ی لهستانی را مشاهده می‌کنید که در تونل جاذبه صفر، حرکات نمایشی زیبایی را انجام می‌دهد.

4. ویدیوی میکروسکوپی خیره کننده از جوانه زدن سرب و نقره

در این ویدیوی میکروسکوپی خیره‌کننده، رشد نقره و سرب را مشاهده خواهید کرد که در طول جابجایی فلز تولید می‌شود. تماشای تضاد بین رنگ‌ سفید نقره و سیاه سرب و ایجاد ساختارهای آن واقعا چشمگیر است.

5. ترسناک ترین وسیله بازی در جهان برای تجربه‌ی یک هیجان پرخطر

این وسیله بازی عجیب مانند یک ماهی تابه‌ای است که افراد بدون هیچ کمربند ایمنی یا محدودیتی درون آن قرار گرفته‌اند و به اطراف پرتاب می‌شوند. این وسیله که در یانگون میانمار قرار دارد با نام Tagada شناخته می‌شود و می‌توان آن را ترسناک ترین وسیله بازی در جهان دانست. آیا شما دل و جرات تجربه‌ی این هیجان پرخطر را دارید؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. خیلی خنده دار بود تا ترسناک……خدا نکنه یکی شام کله پاچه خورده باشه بره اونجا…هخخ

  2. اصلنم ترسناک نبود?