تصویری از قاب جلویی ال جی جی 6

تصویری از قاب جلویی ال جی جی 6 به بیرون درز کرد

اخیرا یک عکس در شبکه های اجتماعی دست به دست می‌شود که ظاهرا مربوط به قاب جلویی ال جی جی 6 (LG G6)، پرچمدار آینده کمپانی ال جی است. اگر چه این نخستین باریست که تصویری واقعی از قاب جلویی ال جی جی 6 به بیرون درز پیدا می‌کند، اما تا پیش از این رندرهای مختلفی، به خصوص از سوی سازندگان قاب های محافظ موبایلی به بیرون منتشر شده بود که طراحی گوشی G6 را به نمایش می‌گذاشت. جالب اینجاست که تصویر تازه انتشار یافته از شباهت بسیار زیادی با رندرهایی که پیشتر از این گوشی دیده‌ایم برخوردار است.

تصویری از قاب جلویی ال جی جی 6
قاب جلویی ال جی جی 6 در تصویر، به رنگ سفید است!

در این تصویر شما می‌توانید پنلی را مشاهده کنید که در دو سمت چپ و راست آن حاشیه فوق باریکی قرار گرفته است و در حالی که دو حاشیه بالایی و پایینی چندان هم کم به نظر نمی‌رسد، اما از طراحی مینیمالی بهره می‌برد. در این تصویر ما می‌توانیم لوگو ال جی را در قسمت زیرین قاب جلویی ال جی جی 6 به خوبی ببینیم و دوربین سلفی همراه با سنسور نورسنج نیز در قسمت بالایی گوشی به چشم می‌خورند. هرچند تصویر مذکور این پنل را به رنگ سفید نشان می‌دهد، اما امکان دارد به خاطر عدم استاندارد بودن نور محیط عکس گرفته شده اینطور به نظر برسد؛ چرا که تا به امروز ما جی 6 را در رنگ نقره‌ای دیده بودیم و خبری از رندرهای رنگ سفید آن نبود. رنگبندی، یکی دیگر از مسائلی است که بدون شک پس از  رونمایی رسمی از این گوشی مشخص خواهد شد.

ظاهرا ال جی قصد دارد در نمایشگاه MWC 2017 از این گوشی موبایل اندرویدی رونمایی کند و ما می‌توانیم در آن نمایشگاه با طراحی نهایی، سخت افزار داخلی و قابلیت های پرچمدار آینده کمپانی گوگل آشنا شویم. گجت نیوز تازه‌ترین اخبار و حواشی کنگره جهانی موبایل بارسلونا را پوشش خبری خواهد داد. ما را دنبال کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*