ورنی آپولو 2 اولین گوشی مجهز به پردازنده هلیو ایکس 30 خواهد بود

ورنی آپولو 2 اولین گوشی مجهز به پردازنده هلیو ایکس 30 خواهد بود

کمپانی ورنی (Vernee) که مقر اصلی آن در شهر شنژن چین واقع شده است، ماه گذشته و در جریان دوره‌ی اخیر نمایشگاه سی ای اس به طور رسمی اعلام کرد که قصد دارد گوشی هوشمند جدیدی را در کنگره‌ی جهانی موبایل (MWC 2017) بارسلون اسپانیا رونمایی کند که این مدل مجهز به جدیدترین نسل از پردازنده‌های موبایل مدیاتک یعنی هلیو ایکس 30 خواهد بود. در ماه ژانویه بود که برای اولین صحبت از این دیوایس توسط کمپانی سازنده به میان آمد، اما حالا به لطف Roland Quandt که از شناخته‌شده‌ترین فاش‌کنندگان توییتری است، اطلاعات بیشتری از این اسمارت فون که ورنی آپولو 2 (Vernee Apollo 2) نامیده خواهد شد، به دست آورده‌ایم.

این اسمارت فون همانطور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، طراحی زیبا و مدرنی خواهد داشت و البته نکته‌ی کلیدی که ورنی نیز در تبلیغات خود بر روی آن تمرکز خواهد کرد، بهره‌مندی این موبایل از نسل جدید پردازنده‌های مدیاتک است. در واقع ورنی آپولو 2 اولین گوشی هوشمند جهان خواهد بود که به تراشه‌ی پردازنده هلیو ایکس 30 مجهز می‌شود و در دو مدل متفاوت به فروش خواهد رسید.

ورنی آپولو 2 اولین گوشی مجهز به پردازنده هلیو ایکس 30 خواهد بود

تفاوت این دو مدل در حافظه‌ی رم و میزان ظرفیت داخلی آنهاست که یکی از آنها با حافظه‌ی رم ۶ گیگابایت و فضای ذخیره‌سازی داخلی ۶۴ گیگابایت به فروش خواهد رسید. مشخصات مدل دوم از این هم هیجان‌انگیزتر است و کاربران با خرید آن، به ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم در کنار ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی مجهز می‌شوند که این روزها چنین مشخصاتی در کمتر گوشی هوشمندی یافت می‌شود.

ورنی آپولو 2 دارای نمایشگر کواد اچ دی خواهد بود و همانطور که در تصویر مشخص است، حاشیه‌های بسیار کم از طرفین، نسبت بالا به ابعاد بدنه و عدم برخورداری از هرگونه خمیدگی، از ویژگی‌های این نمایشگر محسوب می‌شود. جالب است بدانید که پردازنده‌ی اصلی این محصول از یک چیپست ده هسته‌ای برخوردار خواهد بود که بر مبنای روش طیف‌نگاری ۱۰ نانومتری توسعه یافته است که علاوه بر قدرت پردازشی بالاتر، مصرف باتری کمتری را نیز برای آن به ارمغان خواهد آورد. پردازشگر گرافیکی IMG 7XTP-Mt4 که در فرکانس ۸۶۰ مگاهرتزی کلاک شده است نیز یکی از بخش‌های جانبی این پکیج پردازشی به شمار خواهد رفت.

ورنی آپولو 2 سفیری برای هلیو ایکس ۳۰ مدیاتک خواهد بود

در کنار این گوشی جدید ورنی، باید به تلاش مدیاتک برای حضوری قدرتمند در بازار جهانی نیز اشاره کنیم که علاوه بر هلیو ایکس ۳۰، آنها پردازنده‌ی هلیو پی ۲۵ که یک واحد پردازش مرکزی با پشتیبانی از دوربین‌های دوگانه و قیمتی ارزان محسوب میشود را نیز به تازگی روانه‌ی بازار کرده‌اند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. پاراگراف اول اشتباها هیلو ایکس 30 زچرو نوشتید هیلو ایکس 20لطفا اصلاح کنید