رنو کوئید

زمان عرضه خودرو رنو کوئید مشخص شد : ارزان قیمت فرانسوی به خیابان های ایران می آید

یکی از مهم‌ترین تحولات در بین خودروهای خارجی ارزان قیمت، حضور یک خودرو با بازه قیمتی بین 25 الی 35 میلیون تومانی به نام رنو کوئید (Renault Kwid) است که همچنان مذاکرات بین رنو و سازمان گسترش بر سر تولید آن ادامه دارد. حالا، با توجه به این که طی 4 سال آینده تولید رنو تندر 90 متوقف خواهد شد، اطلاعاتی از این خودرو می‌تواند برای علاقه‌مندان به خودروهای ارزان قیمت خارجی جذاب باشد.

به لطف برگزاری همایش بین المللی صنعت خودرو ایران، این روزها شاهد هرچه داغ‌تر شدن مذاکرات شرکت های ایرانی با تولیدکنندگان خارجی هستیم که از مهم‌ترین آن‌ها باید به خودروساز مشهور فرانسوی، رنو اشاره کرد. همانطور که احتمالا می‌دانید خودرو رنو در آینده‌ای نزدیک یک خودرو در بازه قیمت کمتر از 40 میلیون تومان روانه بازار ایران خواهد کرد که مدل پایه آن دارای امکانات حداقلی استانداردهای تجهیزاتی خواهد بود. بنابراین قیمت 25 الی 35 میلیونی مختص مدل پایه آن بوده و احتمالا با افزایش امکاناتی نظیر یک گیربکس آتوماتیک، قیمت آن تا 40 میلیون تومان نیز افزایش خواهد یافت.

رنو کوئید تا اواخر سال 2018 روانه بازار خواهد شد

اگر همه چیز طبق برنامه ریزی‌های انجام گرفته پیش برود، ما باید انتظار داشته باشیم که سال آینده تولید این خودرو آغاز شده و اواخر سال 2018 میلادی به صورت رسمی وارد بازار شود. بر اساس پیش بینی‌ها، ظرفیت تولید اولیه این خودرو 150 هزار دستگاه خواهد بود و در سایت بن رو شرکت سایپا فرآیند تولید آن پیش خواهد رفت.

زمان عرضه خودرو رنو کوئید

اما همانطور که گفته شد، خودرو رنو کوئید باعث کاهش تولید رنو تندر 90 خواهد شد تا پس از آن ساندرو و سیمبل را جایگزین این خودرو (البته با کابین فعلی) بدانیم. بر همین اساس، گفتنیست که تندر 90 در مدل های معمولی، پارس تندر و تندر اتوماتیک تا 4 سال آینده رسما از خط تولید خارج خواهند شد. گفته می‌شود پلتفرم محبوب تندر 90 قدرتمندانه به کار خود ادامه خواهد داد و اتومبیل های بیشتری مبتنی بر آن به تولید خواهند رسید؛ همین قضیه موجب آن می‌شود که میل و اشتیاق کمتری برای خرید تندر 90 فعلی باقی بماند.

از طرفی به نظر می‌رسد دیگر خودروهایی نظیر تیبا، پراید و برخی از خودروهای شرکت ایران خودرو با این رنج قیمتی رفته رفته باید جای خود را به خودروهای جدیدتری بدهند تا بتوانند در برابر یک خودرو مدرن و ارزان قیمتی همچون رنو کوئید به رقابت بپردازند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

7 دیدگاه

  1. رو راست باشید. قیمت حقیقی را بگید که منصفانه باشه.

  2. مگه قرار نیست شرکت رنو قیمت نهایی این محصول رو اعلام کنه؟؟
    پس این قیمت های مسخره 35 تا 40 چیه؟؟
    در ضمن قراره این محصول تو ایران خودرو تولید شه؟؟

  3. واقعا خنده داره این ماشین میخواد جای ال 90 رو بگیره اخه این ماشینه ضعیف چجوری میخواد نظر کسایی که قدرت و حجم متور ال 90 رو تجربه کردن تامین کنه این ماشین فقط زیبایی داره و با کیفیت المان های داخلی لگه قیمت بالای 25 داشته باشه حروم کردنه پوله …..

  4. قبلا قیمتش رو بین 24 الی 31 تومن اعلام کرده بودن، جالبه افزایش قیمت ناگهانی تا حدود 40 میلیون تومن اعلام شد!!! در حالی که قیمت واقعی خودرو 20تا 23 تومن هست.

  5. قیمتش رو که 31 میلیون زدن بعدش هم گفتن هیچ خودرویی توان رقابت با پراید را ندارد!

    • خوب درست گفتن دیگه کی میتونه به اندازه پراید ادم بفرسته سفر اخرت!!! در مورد قیمت هم که این خودرو انور قیمتش ۱۲ تومنه ایران بیاد میشه۴۰ مگه غیر از تین بود که ال نود قرار بود ۱۵ قیمتش باشه!!!

  6. مدرن بی کیفیت !؟
    آخه داشتن آپشن های مدرن میتونه جای کیفیت ساخت پایین بگیره ؟
    فقط میشه تاسف خورد ….