گوشی های هوشمند اوپو

عرضه گوشی های هوشمند اوپو در سال جاری 60 درصد بیشتر می‌شود

سه هفته پیش بود که کمپانی اوپو با پشت سر گذاشتن اپل و عرضه اسمارت فون آر 9 (Oppo R9) به پرفروش‌ترین برند گوشی موبایل در کشور چین تبدیل شد. بعد از موفقیت‌های بسیار و عرضه 99.4 میلیون دستگاه در سال 2016، به‌نظر در سال جاری میلادی نیز شاهد افزایش 60 درصدی گوشی های هوشمند اوپو خواهیم بود.

عرضه گوشی های هوشمند اوپو در سال میلادی جاری به 160 میلیون دستگاه خواهد رسید

سال گذشته این کمپانی چینی با سهم 7.3 درصدی از مجموع عرضه تلفن‌های همراه در دنیا و افزایش 132.9 درصدی عرضه گوشی‌های موبایل، 99.4 میلیون دستگاه را روانه بازار کرد. حال اخبار جدیدی در مورد اهداف آتی این شرکت منتشرشده که نشان می‌دهد کمپانی اوپو با افزایش 60 درصدی عرضه، قصد فروش 160 میلیون گوشی موبایل در سال میلادی جاری را دارد. هرچند منابع دیگر مدعی شده‌اند که این شرکت، عرضه محصولات خود را تنها 20 درصد افزایش داده و 120 میلیون دستگاه را روانه بازار خواهد کرد.

تقاضا برای گوشی‌های هوشمند شرکت اوپو افزایش چشمگیری نسبت به سال‌های قبل داشته که درنتیجه آن، شاهد احداث دو کارخانه جدید در کشور چین در کنار 3 کارخانه قبلی بوده‌ایم. به‌علاوه یک پایگاه تولید جدید در کشور اندونزی راه‌اندازی شده و در آینده نزدیک هم کارخانه‌ای جدید در خاک کشور هند، تولید گوشی‌های هوشمند این شرکت را آغاز خواهد کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*