اندازه هواوی پی 10

مقایسه اندازه هواوی پی 10 با پی 9 و دیگر پرچمداران کنونی بازار

از آنجایی که رفته رفته به زمان رونمایی از هواوی پی 10 (Huawei P10) نزدیک می‌شویم. هر روز اطلاعات بیشتری نیز درباره پرچمدار آتی این کمپانی چینی از سری P به دست می‌آوریم. هواوی پی 10 در نمایشگاه MWC 2017 در شهر بارسلون اسپانیا رونمایی خواهد شد، نمایشگاهی که نهایتا دو هفته تا آغاز آن زمان باقی مانده است. تاکنون رندها و تصاویر متعددی را از این گوشی دیده و شایعات زیادی را در مورد آن شنیده‌ایم، به همین دلیل آن‌ها را در مطلبی تحت عنوان جمع بندی شایعات مشخصات فنی هواوی پی 10 خلاصه کردیم. با در نظر گرفتن تمامی این موارد بهتر است تا به مقایسه اندازه هواوی پی 10 با بهترین و محبوب‌ترین گوشی های امروزی بپردازیم.

همانند دیگر بررسی‌های قبل از عرضه‌ی رسمی محصول، در اینجا نیز نمی‌توان توقع ارائه اعداد و ارقامی دقیق را در رابطه با اندازه هواوی پی 10 داشت، اما تجربه نشان داده که بر اساس اطلاعات فاش شده می‌توان حدس‌هایی بسیار نزدیک به واقعیت داشت. گفتنی است اندازه‌ در نظر گرفته شده برای پی 10 در این مقایسه، چند روز قبل توسط یکی از کاربران توییتر (OnLeaks) فاش شد که معتقد بود این گوشی به صفحه نمایشی 5.2 اینچی مجهز خواهد شد؛ این در حالی است که دیگر شایعات به صورت گسترده به 5.5 اینچی بودن اندازه صفحه نمایش این گوشی اشاره داشته‌اند.

اندازه هواوی پی 10با در نظر گرفتن آخرین شایعه منتشر شده و صفحه نمایش 5.2 اینچی، به مقایسه اندازه هواوی پی 10 با نسل پیشین خود (هواوی پی 9) و پرچمداران کنونی دنیای موبایل می‌پردازیم؛ عکس بالا به طور واضح گویای همه چیز است.

اندازه هواوی پی 10

با بررسی اندازه هواوی پی 10 به چهارچوب مشابه آن با مدل قبلی یعنی پی 9 می‌رسیم، چنان‌که می‌بینیم اندازه صفحه نمایش آن‌ها نیز یکسان در نظر گرفته شده است. همچنین اگر ضخامت پی 10 را 7.35 میلی‌متر تصور کنیم، به افزایش آن در مقایسه با پی 9 (با ضخامت 7 میلی‌متر) پی می‌بریم. با مقایسه اندازه هواوی پی 10 با گوگل پیکسل به طول بیشتر آن می‌رسیم که با در نظر گرفتن صفحه نمایش 5 اینچیِ پیکسل، توجیه‌پذیر است. همچنین اگرچه این گوشی در مقایسه با مدل قبلی خود کمی ضخیم‌تر ظاهر شده، اما از گوگل پیکسل با ضخامت 8.5 میلی‌متر، حدود یک میلی‌متر نازک‌تر است.

اندازه هواوی پی 10تاکنون بارها هواوی پی 9 را به عنوان یک شاهکار طراحی خطاب کرده‌ایم که یکی از دلایل آن وجود نسبت صفحه به نمایش قابل قبول است. با توجه به تشابه اندازه هواوی پی 10 با اندازه این گوشی، به احتمال زیاد مجددا شاهد تکرار همین نسبت خواهیم بود. همچنین شاهد تغییری اساسی در پرچمدار جدید سری P در مقایسه با مدل‌های پیشین هستیم، چرا که لوگو از لبه پایینی گوشی حذف شده و یک دکمه فیزیکی هوم (و احتمالا حسگر اثرانگشت) در این قسمت جای گرفته است. اگرچه این سبک از طراحی در جهت عکس تلاش برای نازک‌کردن هرچه بیشتر لبه‌های گوشی خواهد بود، اما در حال حاضر تعداد قابل توجهی از کاربران آن را می‌پسندند.

اندازه هواوی پی 10 و پی 10 لایت تغییری نسبت به قبل نخواهد داشت؟

در نطر داشته باشید این مقایسه اندازه هواوی پی 10 ، درباره مدل پایه این گوشی انجام گرفته است، چرا که شایعات به عرضه سه مدل از این گوشی یعنی پی 10 پلاس (P10 Plus)، پی 10 لایت (P10 Lite) و مدل پایه اشاره می‌کنند. تاکنون شایعات اصرار زیادی به 5.5 اینچی‌بودن صفحه نمایش مدل پایه داشته‌اند، اما اطلاعات اخیر فاش‌شده توسط OnLeaks مدعی هستند که اندازه هواوی پی 10 و حتی پی 10 لایت همچنان مشابه مدل‌های پیشین باقی می‌ماند؛ از قرار معلوم صفحه نمایش 5.5 اینچی نصیب پی 10 پلاس خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*