گوشی زنفون 3 گو

مشخصات فنی و تصاویر گوشی زنفون 3 گو (Zenfone 3 Go) منتشر شد

به نظر می‌رسد هر روزی که می‌گذرد ایسوس اعتماد به نفس بیشتری پیدا می‌کند. این کمپانی پس از عرضه گوشی های اصلی خود، چالش جالبی را روبروی خود می‌بیند و مدل های مختلفی را با اهداف و مشتریان خاصی روانه بازار می‌کند که هر کدام از آن‌ها بر روی قابلیت خاصی تمرکز می‌کنند. مدل اصلی زنفون 3 (Zenfone 3) نیز از این قاعده مستثنا نیست و ما شاهد عرضه مدل‌های مختلفی از آن هستیم. حالا به نظر می‌رسد نوبت به رونمایی از یک گوشی جدید به نام زنفون 3 گو (Zenfone 3 Go) رسیده است.

به نظر می‌رسد زنفون 3 گو مدل تازه‌ای از گوشی های ارزان قیمت سری “Go” شرکت ایسوس خواهد بود. ما پیش از این در سال 2015 بود که شاهد عرضه مدلی از اعضای این خانواده بودیم. نسخه اصلی این گوشی ایسوس زنفون گو (Asus Zenfone Go) بودیم که نسخه‌ای متفاوت از زنفون 2 با قوس قاب پشتی و همچنین دوربین اصلی افقی در وسط آن بودیم.

گوشی زنفون 3 گو

اما از این سو، گوشی زنفون 3 گو ارائه کننده بسیاری از زیبایی‌های پدر خود گوشی زنفون 3 و دیگر اعضای این خانواده است. بر اساس آن چیزی که در تصویر قابل مشاهده است، قاب پشتی دوباره صاف و هموار شده و از جنس فلز است. هیچ دکمه‌ای بر روی قاب پشتی و هیچ کلید کنترلی فیزیکی در قسمت جلویی گوشی دیده نمی‌شود. همچنین طراحی دوربین نیز کوچکتر شده و با طراحی گرد خود به سمت چپ قاب بالایی گوشی رفته است تا بیشتر گوشی ارزان قیمت جدید شرکت ایسوس شبیه به رقبای سرسختی از برند اوپو، ویوو و میزو باشد.

مشخصات فنی ایسوس زنفون 3 گو

در کنار رندرهای جذاب و پر از نکته از این گوشی، مشخصات فنی آن نیز به بیرون درز پیدا کرده است. زنفون 3 گو از یک نمایشگر 5 اینچی 720p، چیپست اسنپدراگون 410، رم 2 گیگابایتی و حافظه داخلی 16 گیگابایتی بهره‌مند خواهد بود. دوربین اصلی این گوشی از یک لنز 13 مگاپیکسلی با اندازه هر پیکسل برابر با 1.4 میکرون پیکسل بهره می‌برد و یک لنز 5 مگاپیکسلی نیز بر روی قاب جلویی این گوشی نقش بسته است. به طور کلی شاید هیچ چیز در خصوصو این گوشی شگفت انگیز نباشد، اما وقتی به قیمت احتمالی 150 یورویی آن نگاه می‌کنیم، همه چیز خوب و خرید آن مقرون به صرفه به نظر می‌رسد.

ما انتظار داریم این گوشی را در کنگره جهانی موبایل بارسلونا (MWC 2017) ملاقات کنیم. لازم به ذکر است، گجت نیوز این رویداد بزرگ صنعت موبایل را پوشش خبری خواهد داد، ما را دنبال کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*