رنگ های قابل سفارش و قیمت گلکسی S8 و گلکسی S8 پلاس

رنگ های قابل سفارش و قیمت گلکسی S8 و گلکسی S8 پلاس

طی هفته‌های اخیر شایعات فراوانی درباره‌ی گلکسی S8 و گلکسی S8 پلاس (Galaxy S8 Plus) شنیده‌ایم. بعد از افشای ده‌ها تصویر و رندر سه بعدی در کنار مشخصات سخت افزاری این محصولات، سامسونگ سرانجام اعلام کرد که در کنفرانس خود در نمایشگاه MWC 2017 بارسلون، تاریخ رسمی رونمایی از این دو اسمارت فون جدید را اعلام خواهد کرد.

با وجود این که تا زمان اعلام رسمی این کمپانی کره‌ای، نمی‌توانیم درباره‌ی نحوه‌ی قیمت گذاری و گزینه‌های رنگی قابل سفارش برای گلکسی S8 و گلکسی S8 پلاس اظهار نظر خاصی داشته باشیم، اما اطلاعات جدیدی که از سوی یک وب‌سایت خرده‌فروشی آنلاین اوکراینی منتشر شده است، این دو موضوع مبهم را برایمان روشن می‌کند.

گلکسی S8 با شماره مدل SM-G950 و گلکسی S8 پلاس با شماره مدل SM-G955 بر روی دیتابیس این خرده‌فروشی آنلاین ثبت شده‌اند. رنگ‌های مشکی، طلایی و خاکستری ارکیده‌ای (Orchid Gray) برای هر جفت این محصولات جدید قابل سفارش خواهند بود. اگر اطلاعات ثبت شده بر روی فروشگاه Hryvnia حقیقت داشته باشند، شایعات افزایش قیمت پرچمداران جدید سامسونگ به حقیقت تبدیل خواهد شد و اگر قیمت‌های این وب‌سایت را به دلار تبدیل کنیم، به ترتیب مبالغی معادل ۹۵۰ و ۱۰۵۰ دلار برای گلکسی S8 و گلکسی S8 پلاس به دست می‌آید؛ این یعنی که شاهد افزایش حدود ۱۰۰ دلاری این دو اسمارت فون جدید نسبت به سری گلکسی اس ۷ خواهیم بود و این مطمئنا به مذاق تعداد زیادی از طرفداران این برند کره‌ای خوش نخواهد آمد.

رنگ های قابل سفارش و قیمت گلکسی S8 و گلکسی S8 پلاس

احتمال کاهش قیمت گلکسی S8 وجود دارد؟

البته باید این نکته را هم بدانید که معمولا قیمت‌گذاری اسمارت فون‌های سامسونگ نیز مشابه دیگر برندهای سازنده‌ی موبایل، در کشورهای مختلف به شکل متفاوتی انجام می‌شود و مطمئنا این قیمت‌ها در بازار آمریکا و یا کشورهای آسیایی، تغییرات گسترده‌ای خواهند داشت. با این وجود، مطمئنا افزایش قطعی قیمت نسبت به سال قبل را شاهد خواهیم بود و حالا علاوه بر اپل که گفته می‌شود آیفون ۸ خود را با قیمتی در حدود هزار دلار به فروش خواهد رساند، پرچمداران سامسونگ نیز مشمول این گران شدن سراسری خواهند شد.

گفتنی است که سامسونگ احتمالا از سری گوشی‌های جدید خود شامل گلکسی S8 و گلکسی S8 پلاس در رویدادی اختصاصی که قرار است در روز ۲۹ مارس (۹ فروردین ماه ۱۳۹۶) برگزار شود، پرده‌برداری خواهد کرد تا به طور رسمی با دیوایسی که مسئولیت سنگین جبران شکست سری نوت ۷ را بر عهده خواهد داشت، آشنا شویم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*