سنسور تصویر پاناسونیک

تکنولوژی جدید سنسور تصویر پاناسونیک دید در شب اتومبیل‌ها را بهبود می‌بخشد

پاناسونیک موفق به توسعه فناوری سنسور تصویر جدیدی شده که قادر است تا دید در شب را به میزان قابل توجهی در خودروها بهبود ببخشد. پاناسونیک در این باره به توسعه روشی جدید برای کنترل الکترونیکی حساسیت نور مادون قرمز نزدیک پیکسل‌ها در یک سنسور CMOS اشاره کرده است، بدون اینکه از یک فیلتر برش مکانیکی IR استفاده کرده باشد. به عبارت دیگر تکنولوژی جدید سنسور تصویر پاناسونیک سبب مشاهده تصاویری به مراتب با کیفیت‌تر در دوربین‌های دید در شب به کار رفته در اتومبیل‌ها خواهد شد.

البته تا عملی شدن این پروژه زمان قابل توجهی نیاز است و سنسور تصویر پاناسونیک بعد از انجام آزمایشات لازم می‌بایست در اختیار خودروسازان برای استفاده در دوربین‌های دید در شب محصولاتشان قرار بگیرد.

سنسور تصویر پاناسونیک

چه کسانی می‌توانند از سنسور تصویر پاناسونیک استفاده کنند؟

امروزه توانایی دید در شب در برخی از اتومبیل‌ها مشاهده می‌شود، اما در نظر داشته باشید قیمت این خودروها از مبلغ پایه پنجاه هزار دلار آغاز می‌شود. همچنین افزودن دوربین دید در شب به صورت دستی به اتومبیل کنونی خود، چیزی حدود دو هزار و پانصد دلار برای کاربر آب می‌خورد. با در نظر گرفتن این موضوع بسیار از کاربران نه تنها از تکنولوژی سنسور تصویر پاناسونیک ، بلکه به طور کلی از تجربه دید در شب در اتومبیل خود محروم هستند.

سنسور تصویر پاناسونیکدر هر صورت به لطف این تکنولوژی جدید، تا زمان متداول‌شدن استفاده از دوربین‌های دید در شب در اتومبیل‌ها شاهد بهبود قابل توجه عملکرد آن‌ها در مقایسه با وضعیت کنونی خواهیم بود. متاسفانه پاناسونیک هنوز اطلاعات بیشتری درباره زمان مشاهده این تکنولوژی به صورت عملی در اتومبیل‌ها ارائه نکرده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*