قاب های محافظ گلکسی اس 8

انتشار تصاویری جدید از قاب های محافظ گلکسی اس 8

اگرچه تاکنون هیچ تصویر رندرشده رسمی از گلکسی اس 8 (Samsung Galaxy S8) در اختیار کاربران قرار نگرفته، اما به لطف اطلاعاتی که توسط تولیدکنندگان شخص ثالث و لوازم جانبی منتشر می‌شود، ما تا حدودی با محصول جدید سامسونگ آشنا هستیم. حالا نیز کمپانی استرالیایی “UAG” تصاویری جدید از قاب های محافظ گلکسی اس 8 را همراه با لیست آنها در وب‌سایت خود قرار داده که ما را بیش از پیش با این گوشی آشنا می‌کند.

تصاویر قاب های محافظ گلکسی اس 8 نبود کلید فیزیکی هوم را تایید می‌کنند

بنابر اطلاعات منتشرشده توسط UAG، محصول جدید سامسونگ به سنسور اسکنر عنبیه چشم مجهز شده و در بخش جلویی نیز سنسورهای مختلفی دیده می‌شود که البته هنوز وظیفه آنها مشخص نشده است. به‌علاوه، تصاویر قاب های محافظ گلکسی اس 8 نبود کلید فیزیکی هوم در بخش جلویی را تایید می‌کنند.

همچنین یک دکمه زیر کلیدهای مربوط به کنترل صدا در سمت چپ این قاب‌ها و یک دکمه دیگر در جایی که معمولا کلید پاور قرار می‌گیرد، دیده می‌شود که احتمالا یکی از آنها به دستیار مجازی “Bixby” مربوط باشد.

سنسور اثر انگشت نیز احتمالا در بخش سمت راست دوربین پشتی قرار خواهد گرفت؛ هرچند شکل آن برخلاف سنسورهای گوشی های هوشمند دیگر، دایره‌ای یا مربعی نبوده و همانند یک مستطیل عمودی است.

با توجه به آخرین اطلاعات موجود از پرچمدار سامسونگ، گلکسی اس 8 به صفحه نمایشی 5.8 اینچی با دو طرف خمیده و نسبت تصویر 18:9 مجهز شده و تراشه اسنپدراگون 835، دستورات کاربران را اجرا خواهد کرد. به‌علاوه احتمالا این گوشی به 4 یا 6 گیگابایت حافظه رم تجهیز و در دو نسخه 64 و 128 گیگابایتی در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. قیمت پایه گلکسی اس 8 نیز 885 دلار خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*