سرفیس پرو 5

تصویری از تبلت مایکروسافت سرفیس پرو 5 به بیرون درز کرد

اخیرا تصویری از یک تبلت در یک وب سایت تکنولوژیک فرانسوی منتشر شده است که به ادعای آن‌ها مربوط به رندر رسمی تبلت مایکروسافت سرفیس پرو 5 (Microsoft Surface Pro 5) است. هرچند ما نمی‌توانیم تایید کنیم که این تصویر واقعی باشد، اما این وب سایت ادعا می‌کند که در واقع تصویر زیر مربوط به یک صفحه مطبوعاتی رسمی شرکت مایکروسافت برای کشور فرانسه است. این تصویر، نسل آینده تبلت های شرکت مایکروسافت را همراه با یک کیبورد Type Cover و یک قلم هوشمند Surface Pen در جلوی آن به نمایش می‌گذارد.

تبلت مایکروسافت سرفیس پرو 5

در کنار تصویر تازه انتشار یافته از سرفیس پرو 5 ، اخیرا نام تجاری این تبلت پرطرفدار به عنوان کامل Surface Pro 5 نیز بر روی پروفایل لینکدین یکی از کارمندان شرکت مایکروسافت نقش بسته است که می‌تواند مهر تاییدی بر نام آن باشد. به گفته این کارمند، نام کد نام تبلت سرفیس پرو “5 Neon” است که مربوط به یک کامپیوتر ویندوزی با پلتفرم چندگانه می‌شود.

تبلت مایکروسافت سرفیس پرو 5

زمان عرضه سرفیس پرو 5

سرفیس پرو 4 (Surface Pro 4) در 6 اکتبر 2015 میلادی توسط کمپانی مایکروسافت معرفی شد. حال اطلاعاتی وجود دارد که ادعا می‌کند نخستین ملاقات با این تبلت در بازه زمانی مارس تا آوریل (بهار 96) انجام خواهد گرفت و این بدان معناست که فاصله زمانی بین دو نسل از تبلت‌های حرفه‌ای ردموندی ها حدودا یک سال و نیم خواهد بود.

مشخصات فنی سرفیس پرو 5

چندی پیش در گزارشی آمده بود که کمپانی مایکروسافت قصد د ارد از پردازنده های نسل Kaby Lake شرکت اینتل در تبلت جدید خود رونمایی کند. این تبلت های قدرتمند مجهز به درگاه‌های USB نوع C تاندربلوت 3 هستند و یک قلم هوشمند Surface Pen نیز از جمله لوازم جانبی اصلی این تبلت خواهد بود که می‌توانید به صورت بی سیم آن را شارژ کنید.

از دیگر مشخصات سرفیس پرو 5 باید به پشتیبانی از ویدیوهای 4K با نمایشگر احتمالی 4K و همچنین یک باتری با ظرفیت به مراتب بیشتر از سرفیس پرو 4 اشاره کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. خدا کنه اینبار از سیمکارت هم پشتیبانی کنه.بنظر بنده تنها نقص مدلهای قبل همین بود.
    با سپاس از گجت نیوز عزیز