موتو مود Linc تبدیل گوشی به واکی تاکی

موتو مود Linc، گوشی شما را به واکی تاکی تبدیل می‌کند

هرچه قابلیت ماژولار ال جی جی 5 (LG G5) بی استفاده و غیرمحبوب بود، در عوض موتورولا با رونمایی از گوشی های سری زد خود درس بزرگی را برای تولید درست و صحیح یک گوشی ماژولار به کمپانی ال جی داد. با بازگشت به ماه نوامبر، کمپانی موتورولا رقابت جذابی را برای توسعه موتو مودها آغاز کرد و از آن زمان به نظر می‌رسد شرکت‌های زیادی هستند که مشغول کار بر روی این دسته از ماژول‌ها هستند. تازه‌ترین موتو مود به نمایش درآمده در وب سایت Indiegogo، لینک (Linc) نام دارد. به نقل از توسعه‌دهندگان، این موتو مود یک وسیله جانبی هوشمند واکی تاکی (walkie-talkie) است که با اتصال به گوشی، شما را در مناطقی که تحت پوشش آنتن دهی قرار ندارند تنها نخواهد گذاشت و همچنان متصل به گوشی دیگری نگه می‌دارد.

سیستم رادیویی موتو مود Linc از محدوده‌ای 8.4 کیلومتری (5 مایلی) برخوردار است. این موتو مود از 22 کانال مختلف، اس ام اس و به‌اشتراک‌گذاری مکانی جی پی اسی پشتیبانی می‌کند و همچنین یک دکمه اضطراری نیز بر روی آن تعبیه شده که می‌تواند با یک سیگنال امدادی شما را مرتبط کند. لینک همچنین به یک باتری 1500 میلی‌آمپری مجهز است که می‌تواند تا 20 ساعت به صورت آماده به کار منتظر بماند.

اگر چه این موتو مود با هدف استفاده در گوشی موتورولا موتو زد طراحی شده است، اما به گفته تیم توسعه‌دهنده، به لطف استفاده از سیستم اتصال بلوتوث، شما می‌توانید از آن بر روی هر دستگاه مجهز به بلوتوثی استفاده کنید.

تبدیل گوشی به واکی تاکی با پرداخت 99 دلار

در نظر داشته باشید که این دستگاه یک گجت به درخواست انبوهی از کاربران است و تیم توسعه لینک هیچگاه پیش از این اقدام به فروش محصولی نکرده است. اما اگر شما هم یکی از طرفداران این واکی تاکی جذاب بلوتوثی هستید، می‌توانید همین حالا آن را با قیمت 99 دلار سفارش دهید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. موتورولا بینظیره و پیشرو