کنگره جهانی موبایل 2017 (MWC 2017)

محصولات قابل رونمایی در کنگره جهانی موبایل 2017 (MWC) را بشناسید

اواخر ماه گذشته میلادی شاهد برگزاری نمایشگاه CES 2017، یک رویداد مختص لوازم الکتریکی مصرفی از سراسر جهان بودیم. اگر از علاقه‌مندان به یخچال و فریزر، ربات های خانگی و یا تازه‌ترین و جذاب‌ترین تلویزیون های قابل عرضه در بازار هستید بی‌شک این نمایشگاه بزرگ‌ترین مکان برای رونمایی از چنین محصولاتی است. اما اگر از علاقه‌مندان به گوشی های هوشمند مدرن و قدرتمند هستید، کنگره جهانی موبایل 2017 (MWC 2017) دقیقا همان رویدادی است که انتظارش را می‌کشیدید.

درست همانند سی ای اس، نمایشگاه MWC نیز هر ساله برگزار می‌شود. در این نمایشگاه اغلب شاهد حضور سازندگان گوشی های هوشمند و تبلت‌ها هستیم، اما با توجه به رشد چشمگیر تکنولوژی گجت های پوشیدنی، ما می‌توانیم انتظار حضور بسیاری از شرکت های سازنده این دسته از محصولات نظیر ساعت های هوشمند و ردیاب های تناسب اندام را نیز در این نمایشگاه داشته باشیم. نمایشگاه کنگره جهانی موبایل 2017 از 9 الی 12 اسفند ماه در بارسلونا اسپانیا برگزار خواهد شد، با توجه به این که کمتر از 3 هفته به برگزاری این مراسم باقی مانده است قصد داریم در این مقاله به معرفی محصولات مختلف کمپانی ها که در این نمایشگاه رونمایی می‌شوند (یا امیدواریم که آن‌ها را ببینیم) بپردازیم. لازم به ذکر است که گجت نیوز به طور کامل این رویداد بزرگ حوزه تکنولوژی را پوشش خبری خواهد داد و می‌توانید از تازه‌ترین اخبار پیرامون آن مطلع شوید. در ادامه با ما همراه باشید.

ال جی – LG

گوشی ال جی جی 6 (LG G6) یکی از بزرگ‌ترین محصولات قابل رونمایی در این مراسم است. این محصول، گوشی هوشمند پرچمدار آینده کمپانی ال جی است که جایگزین گوشی ال جی جی 5 (LG G5) خواهد بود. این کمپانی تا به امروز کم و بیش اطلاعاتی را در خصوص آن منتشر کرده است و در نمایشگاه کنگره جهانی موبایل 2017 به طور کامل با آن آشنا خواهیم شد.

ما اطلاعات جذابی را در ارتباط با استفاده از یک نسبت نمایشگر جدید، طراحی با حداقل حاشیه نمایشگر و همچنین مجهز بودن این گوشی به یک چیپست اسنپدراگون 821 در دست داریم.

کنگره جهانی موبایل 2017 (MWC 2017)

سامسونگ – Samsung

اعلام زمان رونمایی از گلکسی اس 8 در کنگره جهانی موبایل 2017

سامسونگ رسما تایید کرده است که قصد دارد در کنگره جهانی موبایل 2017 شرکت کند. این کمپانی دعوتنامه‌های کنفرانس خبری خود را ارسال کرده و تیزرهایی نیز مرتبط با برخی از محصولات آن‌ها به انشار رسیده است. این شرکت اخیرا تایید کرده است که قصد رونمایی از گلکسی اس 8 (Samsung Galaxy S8) را در MWC نخواهد داشت؛ گرچه آن‌ها در طول برگزاری کنفرانس خبری خود زمان دقیق مراسم رونمایی از این گوشی پرچمدار را اعلام خواهن کرد. بسیاری معتقدند که سامسونگ در این نمایشگاه از یک تبلت جدید (اندرویدی یا ویندوزی) پرده برداری خواهد کرد.

کنگره جهانی موبایل 2017 (MWC 2017)

نوکیا – Nokia

نوکیا چندی پیش با معرفی گوشی اندرویدی نوکیا 6 (Nokia 6) در کشور چین، بار دیگر پا به عرصه صنعت گوشی های هوشمند گذاشت و به نظر می‌رسد آن‌ها قصد دارند در نمایشگاه MWC 2017 از چند محصول دیگر خود رونمایی کنند.

با توجه به صفحه اصلی گوشی نوکیا 3310، به نظر می‌رسد این کمپانی قصد دارد از مدل 2017 آن رونمایی کند. هرچند شایعات خبر از معرفی چند گوشی اندرویدی دیگر و البته آغاز عرضه جهانی گوشی نوکیا 6 می‌دهند.

کنگره جهانی موبایل 2017 (MWC 2017)

موتورولا – Motorola

بخش آلمانی وب سایت موتورولا شمارش معکوسی را از اوایل ماه جاری میلادی به نمایش گذاشته است که به نظر می‌رسد مربوط به یک رویداد معرفی در کنگره جهانی موبایل 2017 باشد. شایعات، اطلاعات و تصاویر مختلفی از دو گوشی موتو جی 5 (Moto G5) و موتو جی 5 پلاس (Moto G5 Plus) به بیرون درز پیدا کرده است که می‌توانیم در این مراسم آن را ببینیم.

در حال حاضر بعید به نظر می‌رسد این شرکت قصد رونمایی از نسل جدید گوشی های موفق سری موتو زد را داشته باشد. با این حال به نظر می‌رسد موتو مودهای جدیدی را برای آن‌ها عرضه خواهد کرد.

کنگره جهانی موبایل 2017 (MWC 2017)

لنوو – Lenovo

لنوو، صاحب امتیاز شرکت موتورولا قصد دارد یک رویداد خبری با نام خود را نیز در نمایشگاه MWC 2017 برگزار کند. ما واقعا چیز زیادی در مورد گوشی های هوشمند قابل معرفی این شرکت نشنیده‌ایم، اما اوایل ماه جاری میلادی تصاویر سه بعدی مرتبط با تبلت لنوو تب 3 8 پلاس (Lenovo Tab3 8 Plus)  منتشر شد که به نظر می‌رسد در این مراسم شاهد رونمایی از آن خواهیم بود.

کنگره جهانی موبایل 2017 (MWC 2017)

آلکاتل – Alcatel

در حالی که آلکاتل را نمی‌توانیم جزو بزرگان سازندگان گوشی های هوشمند قرار دهیم، اما به نظر می‌رسد آن ها قصد دارند در خلال برگزاری نمایشگاه MWC امسال بارسلونا از یک گوشی هوشمند ماژولار رونمایی کنند. این می‌تواند جذاب باشد که آلکاتل ساخت چنین محصولی را در شرایطی که کمپانی معتبر و بزرگ ال جی در آن ناموفق بود انتخاب کرده است. در هر صورت آلکاتل فکر می‌کند که این می‌تواند تنها راه حلی باشد که آن‌ها را بر سر زبان‌ها بیندازد: انجام پروژه‌ای که دیگران در آن شکست خورده‌اند.

کنگره جهانی موبایل 2017 (MWC 2017)

بلک بری – BlackBerry

تازه‌ترین آمار و اطلاعات نشان می‌دهد که کمپانی بلک بری در حال حاضر صفر درصد سهم بازار گوشی های هوشمند را در اختیار دارد، اما آن‌ها و شریک تجاری تولیدکننده آن‌ها قصد دارد در رویداد خبری خود طی برگزاری کنگره جهانی موبایل 2017 ، اطلاعات تازه‌ای را از گوشی اندرویدی بلک بری مرکوری (BlackBerry Mercury) در اختیار علاقه‌مندان قرار دهند. این گوشی موبایل برای نخستین بار در نمایشگاه CES 2017 به نمایش درآمد، اما مشخصات فنی آن همچنان همانند یک راز باقی مانده است که ما تا چند هفته دیگر می‌توانیم از آن‌ها اطلاع پیدا کنیم.

کنگره جهانی موبایل 2017 (MWC 2017)

سونی – Sony

سونی حضور در این نمایشگاه موبایلی را تایید کرده است، اما آن‌ها دقیقا چه چیزی عرضه خواهند کرد؟ شایعات حاکی از معرفی یک گوشی هوشمند 4K از خانواده اکسپریا گوشی های سونی در آینده‌ای نزدیک است، اما بعید به نظر می‌رسد این اتفاق در نمایشگاه مذکور رخ دهد. ما همچنین شنیده‌ایم که احتمال دارد سونی از چند گوشی میان رده‌ای باکیفیت در این مراسم رونمایی کند.

کنگره جهانی موبایل 2017 (MWC 2017)

هواوی – Huawei

تنها کمپانی که رسما خبر عرضه یک گجت پوشیدنی را در این نمایشگاه بین المللی تایید کرده است کمپانی هواوی خواهد بود. حدود 1 هفته پیش بود که این شرکت خبر از معرفی ساعت هوشمند هواوی واچ 2 (Huawei Watch 2) در MWC 2017 داد، بنابراین به نظر می‌رسد چینی‌ها قصد دارند دومین نسل از ساعت هوشمند جذاب خود را بالاخره رونمایی کنند.

ما همچنین شنیده‌ایم که هواوی می‌خواهد از یک تبلت جدید همراه با دو گوشی پرچمدار هواوی پی 10 (Huawei P10) و هواوی پی 10 پلاس (Huawei P10 Plus) پرده برداری کند.

کنگره جهانی موبایل 2017 (MWC 2017)

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*